21.12.13

In onze Cocon | In our Cocoon


In dit overvolle, geroutineerde, gebruikelijke Leven is weinig ruimte om te spelen. Niet eerder heb ik het vakantiegevoel zo intens beleefd dan sinds beide kinderen naar school gaan. Even geen dagelijkse ritten, geen strakke tijdschema's, geen dril, geen druk. Twee hele weken in onze Cocon. Mijn werk loopt overigens gewoon door en dat is prima. De dagen liggen immers aan mijn voeten. 

In this crowded, routine, common life is always so little room to play. I have never before experienced the holiday feeling so intense than since both kids are going to school. No daily rides, no tight schedules, no drill, no pressure. Two whole weeks in our cosy cocoon. My work continues asusual and that's fine. After all, the days lie at my feet.




Achtjarige Spelbrekers daargelaten. 
All Eight Year old Spoilsports aside. 

* excuses the Lousy condition of these photo's. How we need that Daylight. 




5 opmerkingen:

  1. Amen.
    Werk gaat uitstekend samen met een 48 uur durende Lego-marathon. In pyjama. Ook al 48 uur.
    Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ik had vandaag de luxe om zonder kids de stad in te gaan,
    Even geen vragen aan mijn hoofd.
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen ochtendstress maar alles relaxed benaderen. Wat nu niet gedaan wordt, kan over een uur of twee ook nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i LOVE cocooning. we had a badly needed family pause to play, eat, read, talk and feel cozy as well. too bad that holidays are over.

    nic

    p.s. i like your blog!

    BeantwoordenVerwijderen