18.4.14

Pop-Up Vintage Instagram Sale (18-22 april)


Als een kind Glazig starend in de etalage van de lokale dierenwinkel, zo kijk ik Daags tevoren naar een gemiddelde Feestdag, of een reeks in dit geval. Want deze keer ga ik ├ęcht rustig aan doen. Uitslapen, lang ontbijten, spelletjes doen met de kinderen, een flinke wandeling, Uitgebreid koken met een wijntje en dan Zoetjesaan onder de wol. Vroeg natuurlijk. Want er mag best een beetje bijgetankt worden. Mijn gezin knikt instemmend. Hun Wallen deinen zachtjes mee.



Maar zodra ze dan daadwerkelijk voor de deur staan, die dagen, dan zijn we ineens aan het gijpen. Want zo'n Galmende Leemte biedt toch ook Volop mogelijkheden om eens even een paar klussen grondig aan te pakken. Immers, er ligt altijd wel iets Half Af. En we hebben eigenlijk ook pas rust als dat gedaan is. Toch?



Al zo'n 30 jaar Hamster ik allerlei Gevonden Schatten bij elkaar. Die al dan niet van relevante waarde bleken te zijn in mijn Tienerkamer, mijn Studentenkamer, mijn eerste echte eigenste Huis, ons huidige kot. Dat inmiddels propvol is. Ik struikel erover.



Dus deze Feestdagen staat er met uitroepteken OPRUIMEN op de kalender.
Via instagram.com/omstebeurtsvintage verkoop ik een deel van m'n schatten. In razend tempo - met m'n ogen dicht, niet omkijken - voor kleine prijsjes.

En als jij me nou snel los komt maken, hebben wij nog wat Tijd voor Ontspanning.
Win-win, ik zeg het je.

PS. Ook in de Webwinkels is het tijd voor wat Ruimte. Daarom krijg je met code PAASEI t/m maandag 12 uur 15% KORTING op alle items van Le Diorama en zullen we ergens tijdens de Paas de opruimingsbakken van Een Nieuw Avontuur vullen met heel veel laatste stuks en merken waar we afscheid van nemen. 

From 18 to 22 april I will be selling part of my hoarded Vintage Treasure Collection on instagram.com/omstebeurtsvintage. Shipping outside Holland is no problem, so be there! 

AND until the 21st of April you get a 15% discount on www.lediorama.nl/en with code PAASEI 









1 opmerking:

  1. Ik zou gewoon vasthouden aan plan A en jouw schatten snel weer terugzetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen