1.1.14

Make Some 365


Altijd een hoofd Boordevol en Jeukende handen, maar nooit de rust (nemen). Dit jaar dwing ik mezelf om elke dag iets de maken en ik zal dagelijks een beeld van het resultaat plaatsen op Instagram (zit je nog niet op Instagram? Waarom niet?) Voel je vrij om mee te doen met behulp van #makesome365 Er zijn geen regels, behalve deze: als je iets maakt dat door iemand anders bedacht/ontworpen is, prima wat mij betreft, maar noem je bron en geef diegene het krediet. 

Always a Brimming Head and Itchy Hands, but never allowing the necessary Rest. I force myself to create Something every day for a full year and will be posting daily pics on Instagram (you're not there yet? Why not?) Feel free to tag along using #makesome365
There are no rules, except for this one: if you Make Some someone else initially created/designed/invented that's fine (with me), but always mention your sources and give credit.

- Happy New Year! -


6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee! 365 is in mijn geval wel erg fanatiek, dus begin ik eerst maar eens met 52 ;) Kan ik altijd nog uitbreiden..
    En gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat jet het ook zien op je blog? ik heb geen IG, en zal nog wel even duren ik slijt graag mijn mobiel helemaal tot die niet meer kan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee.....maar 365 vind ik hoog gegrepen; een constante stroom van inspiratie kan ik niet garanderen ;-) Ik sluit me aan bij de groep #makesome52

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk plan! Ik ben gestart met iets vergelijkbaars, ik maak dit jaar elke dag een vlaggetje met een tekening van een waardevol moment van de dag #vlaggetjevandedag Ik ga jouw project zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen