3.12.13

Ruilen?

Japans folklore handwerkboek - voornamelijk haken en borduren
(japans, maar door de plaatjes voor een beetje ervaren handwerker wel te begrijpen)
Uitgelezen, doorgebladerd of niet aan mij besteed.
Wie wil er één ruilen? Tegen Iets Anders te lezen, te bladeren, te DIY-en, te luisteren of te kijken. Laat hieronder of per mail weten wat je Ruilvoorstel is. Als 't me wat lijkt, neem ik contact met je op. (en als het echt gaat stormen in mijn mailbox, reageer ik niet als het me niets lijkt. Met excuses bij voorbaat voor mijn dan toch ietwat Onbehoorlijk Gedrag)








edit 6/12: Het Japanse boek en de beide Ariadne boeken zijn inmiddels weg.
De rest nog zo vacant als maar kan.

6 opmerkingen:

  1. Naaien en zo voor een 'een nieuw avontuur' stempel?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier een gegadigde voor het Japanse boek (ik heb altijd nog een Japanse schoonmama achter de hand mocht het niet lukken met die plaatjes ;-))!
    In de aanbieding: "Tricia Guild - Pattern: Using Pattern to Create Sophisticated, Show-stopping Interiors".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk! Ik zou het boek 'veggie in pumps' graag met je willen ruilen tegen homemade instant-happiness-confetti-briefpapier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier een gegadigde voor het boek van de Kleine cadeautjes (maken en inpakken). Ik brand met alle liefde een of meer CD's voor je uit mijn zeer brede collectie en doe er met evenveel liefde een of meer romans bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, het japanse boekje maakte mij nieuwsgierig.
    Slim opruimen lijkt me een beste tweede keuze.
    Wil je het ruilen voor een aantal zeefdrukjes op stof?

    BeantwoordenVerwijderen