24.12.13

Aftellen | Counting Down

 

Meestal geldt: ik ben meer een type voor het Proces dan voor het Doel. Ik genoot ervan onderweg te zijn naar de Zonnewende. Kerst is voor mij een Tussenstop op de weg naar meer Daglicht. Ik kan niet wachten!

In most cases, I'm more the Process than the Goal Type-o Person. I enjoyed the way to Winter Solstice. Christmas is just a stopover. We're already moving towards more Daylight. I can't wait. 


Voor Instagram maakt ik elke week een Adventsdiorama met Figuren uit mijn nieuwe winkel (hoe lang kun je iets eigenlijk nieuw noemen? Het voelt nog heel Nieuw.) 

For Instagram I made a weekly Advent Diorama with Figures from my new store (how long can you really call something new? It still feels very New.)


Het maken van Diorama's kun je inmiddels gerust een Hobby noemen (eentje waarmee ik wel graag een Beetje geld verdien, trouwens). Voor Oh Marie! maak ik elk nummer een grote op Thema, tussendoor ontstaan vaak 'zomaar' Kleintjes. De kudde is zeer gewillig.

You can easily qualify Making Dioramas as my hobby (one on which I do like to earn a Little money though) For each issue of Oh Marie! I make a large one, in between Little Ones often arise 'spontaneously'. The herd is always ready to Perform.


Geniet van de Kerstdagen. Omring jezelf en je naasten met Licht & Warmte en voer (weer) eens een Goed Gesprek. En mocht je je toch iets gaan vervelen (of gewoon Zin hebben in 50 euro shoptegoed) kijk dan even HIER.

Enjoy your Christmas Days. Surround yourself and your loved ones with Light & Warmth and make Good Conversations.

1 opmerking: