13.11.13

Weet je nog?



Herfst, herfst, wat heb je te koop
Dikke grijze wolken op een hoop

Het zal het Seizoen wel zijn, maar wij mijmeren hier tijdens het werken heel wat af.
Weet je nog. Toen en Toen.

Want al bijna vijf jaar verkopen we met reuze Plezier papierwaren in heel Nederland en daarbuiten. Met de Tijd zagen we de Liefde voor mooi Papier groeien en daarmee onze fijne Klantenkring. Daarin steevast terugkerende namen. ‘Ah, Ageeth!’ en ‘Ik dacht al: da’s net wat voor Ingrid!’ Oh, wat zijn jullie ons allemaal Digitaal Dierbaar geworden zeg. En dan proberen we te bedenken hoeveel Wáren we wel niet verstuurd hebben. Daar zou je zo 20 Pakjesboten mee kunnen vullen! Och, dan zijn we zo Trots en dan pakken we de rest van de dag breed Glimlachend in.



We willen graag eens zien wat nou jouw Favoriete Aankoop bij ons is geweest. Onlangs of lang geleden. Waar je nu nog steeds Blij mee bent. Waar je veel gebruik van maakt. Of misschien kreeg je iets van een ander? Zet het op de Kiek, licht het toe wanneer je wilt en deel het met ons via Pinterest, Instagram of Facebook (lees eerst even hoe/wat/wanneer)



Doe je mee? Dat waarderen we zeer en daarom geven we 7x een Kortingsbon én 3x een Winkeltegoed van 50 euro voor de leukste, grappigste of mooiste inzendingen. Lees hier meer over deze Actie!

P.S. Je vindt ons ook op Facebook, Instagram en Pinterest

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Martine, 5 jaar al weer! Ik ga eens denken wat ik ga insturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bummer.
    Ik ben niet op Facebook, Pinterest of Instagram. En nou? Mag ik mijn blije gele pompon die nog steeds als zon mijn slaapkamer verlicht en die ooit van jou kreeg (de zonne-energie heeft zich na al die jaren bewezen!) niet opsturen? Snik....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk regelmatig in jullie fijne winkel en kan nog steeds niet kiezen, maar 5 dec. komt er aan dus ik ga zeeer binnenkort weer een poging doen ;-) (Al vind ik dat Roos bij voorbaat al gewonnen heeft)

    BeantwoordenVerwijderen