27.10.13

Herfstbestendig | Fallproof



Hopelijk keek mijn Moeder vanochtend niet naar Beneden terwijl ik al keutelend het huis Herfstbestendig maakte. Ik naaide zonder spelden en zomen en vloekte stiekem een paar keer op haar oude (maar eigenlijk gloedjenieuwe) naaimachine. Man. Zo'n overcomputeriseerd Apparaat. Dat zelf denkt, zelf stuurt en het op één of andere manier altijd Beter denkt te weten dan ik. Maar goed. Het was het Gedoe waard, wij zitten er weer Warmpjes bij vanavond. En Licht. Want meneer omstebeurt hing gistermiddag de nieuwe Lampen op.

I hope my Mom wasn't looking down on me this morning. Making our Home Fallproof, sewing without pins and without hemming. On her Old (but actually very new) sewingmachine. Even cursing a few times, because it's such a hideous Device. Completely computerized, self-directed and Supposedly always knowing better than me. But it was Worth the Hassle. 





PS. Wil je nog met voordeel shoppen bij Le Diorama? Met een vooruitziende blik richting December wellicht. Het kan NU nog met 15% korting uit het laatste nummer van OhMarie!
Gebruik code SPECTACULAR




4 opmerkingen:

  1. Wat mooi met die lampen. Ik vind die groene dokters? lamp echt prachtig. Ik heb zo'n strijkijzersnoerlamp (raar woord) in het rood en ben er zo blij mee. Geeft fijn licht voor bij het lezen en bloggen :) Knap hoor dat je dat zelf hebt gemaakt op de naaimachine, ik wordt al chagrijnig als ik naar dat ding kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lamp! Is echt de Max....Top.
    Mooi licht huis heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal fijn en cozy uit :)

    BeantwoordenVerwijderen