28.9.13

Open!


Hèhè, hoor ik u zuchten. Na al dat Voorpretgedoe is het dan ein-de-lijk zover! (de afgelopen tweeenhalve week werkte ik 12-15 uur per dag aan de nieuwe site, sneller had ik -uw html/css-groentje- het Echt. Niet. kunnen doen ;-))

Lieve Koeken en Peren, bedankt voor Al het Geduld.
Ga snel naar de nieuwe (gratis) OhMarie! Ik maakte een Circus-Diorama en je vindt er Concept + URL van de Nieuwe Shop én als Bonus een leuke openingsaanbieding.

Fi-na-lly the Second Shop is OPEN. I kept you waiting, didn't I?
Go, go. Find OhMarie!'s newest issue and discover my Circus-Diorama and Concept + URL of the New Shop. (and, and, and... a Discount!)


7 opmerkingen:

  1. Woohoo! wat ziet het er mooi uit!
    Ik wens je veel plezier en succes met deze nieuwe uitdaging.
    Oh, enne...er staan nú al wat mooie dingen op mijn verlanglijstje :)

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hieperdepiep en nu met de beentjes omhoog op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeej! Ziet er heel mooi uit :) leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gaaf! Nu beter op de laptop bekeken. Knap werk!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de opening! Ziet er super uit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martine,

    Gefeliciteerd! Je nieuwe webshop ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen