6.9.13

Oh-oh


Sodeju. Ik ben zo Hyper ineens. Op 't end van de maand gaat de Nieuwe (tweede!) Shop open. U wilt niet geloven wat er allemaal nog gebeuren moet. Gelukkig ben ik op mijn Best als ik oog-in-oog sta met Deadlines. Kunt u gewoon doorademen. En mocht u t.z.t. een Digitaal Signaal (en korting!) willen, schrijft u dan nu allen + hier + in en/of word Lid van OhMarie! die de Shop in het komende nummer lanceert. (Waar Anders? vraagt u zich vast af)

My Gosh, I'm so Amped. At the end of this month the New (second!) Shop will open. You won't believe how much there still is to be done. Luckily I'm at my Best when facing Deadlines. So you can just keep Calm. If you fancy a Digital Signal (and a discount!), subscribe + here + and/or to OhMarie! (Where Else? I can hear you think)

8 opmerkingen:

  1. Niet Hyper maar Hieper! De Piep HOERAAAA!
    Go Martine, go go go :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super spannend, heel erg veel succes met rennen, ik blijf wel doorademen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, maar wel superleuk spannend :) Ik kan niet wachten en ben heeeel benieuwd! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al een sneakpeek mogen nemen en het wordt moooooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat te gek zeg! Hoera voor de 2e shop! Ben reuze benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oelala, nog een nieuw avontuur erbij! Succes met alles, ben razend nieuwsgierig :-)

    BeantwoordenVerwijderen