7.6.13

Oh my.

Ojee. Er is bijna een Maand voorbij.
Benieuwd waar ik zo druk mee was?

Almost a month has passed. 
Curious what I've been busy with? 




Met veel Bloemen. Een boeketje uit de tuin van mijn Jongste
en handgemaakte bloemen voor het dansspektakel rond de Meiboom.

There were loads of Flowers. Picked from our Garden by my Youngest
and handmade for the School Maypole Festivities.


De eerste Oogst uit de Schooltuin,
de vijfdeklassers hebben dit jaar elk een eigen moestuintje.

And the first Veggie Harvest from the Schoolgarden.
Where my Fifthgrader has his own piece of yard.


En het eerste Weideboeket. Man, wat moesten we lang wachten op de Zon.

And the first Bouquet from the Meadow.
Man, that was a long wait for nice Sunny weather.


Zodra het kon kookten we buiten,
om vervolgens uren te blijven hangen bij het Kampvuur
praten over het Gegoochel des Levens.

Whenever possible we cooked outside and 
we lingered all night at the Campfire
to discuss the Juggle of Life.




We hebben heel, heel hard gewerkt.
Aan de nieuwe Webshop (lancering in September), een nieuwe PomPomcollectie
nieuwe aanwinsten voor de winkel en
het opstapelen van Ladingen Labelmakers & Tapes.
(ons nieuwe magazijn is alweer te klein)

We worked very, very hard. On our new Webshop (launch is planned for september), 
our new PomPom-collectionnew uploads to the shop
and piling up many Large boxes of Labelmakers & Tapes.
(the new storage is already too small)


Ik mocht naar Bad Religion!
De laatste keer was in Paradiso, dik 10 jaar geleden. Het was weer net zo goed.
Of eigenlijk nog beter. En tot mijn grote verbazing kon ik alles nog zó meezingen.

I went to see Bad Religion.
The last time was over 10 years ago and it was as good as then. Or even better.
And to my great surprise I remembered all the Lyrics.


We bakten Hondenkoekjes voor de klas.
Mijn Jongste was al van jongs af aan panisch bang voor honden,
maar is daar dankzij EMDR nu vanaf. Van het verlammende, in ieder geval.
Hij is zo Trots! (net als ik)

We baked some Dogbone Cookies.
My Youngest had a paralyzing fear of Dogs ever since we can remember
and he got rid of it thanks to EMDR.
He's so Proud! (and so am I)


En alle resterende momentjes hadden iets weg van Acrobatiek.
We renden en vlogen, de tijd vloog mee.
We tellen af naar de Zomervakantie. Nog 3 weken te gaan.

And all remaining tiny moments in between,
had great similarities to Acrobatics.
We ran from here to there. We flew through time.
Counting down to the Summer holidays. 3 more weeks to go.

--------------------------------

Ons DIY-team is zeer productief geweest de laatste weken.
Ik, derhalve, maakte er een potje van.
Vond niet de tijd om de Tutorials online te zetten. Volgende week daarom een DIY-marathon!
Zien we je dan terug?

Our DIY team has been very productive the past weeks. I, however, did not have the time to put the Tutorials online. Therefore a DIY-Marathon next week. Hope to see you back again.

7 opmerkingen:

  1. Leuk! DIY marathon, ik kom zeker langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bang voor honden... lastig ! ik ben bang voor spinnen brrr.
    mooie foto's
    je schouw.. het veldboeket.. heel stijlvol !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak jij er maar een lekker vuurpotje van! Ziet er waanzinnig uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! en dat allemaal in één maand?
    En oh, ik ben stikjaloers op je dat jij wel naar Bad Religion bent geweest en ik niet.
    (Geweldig om te lezen dat je het goed vindt...überhaupt kent ;-) )
    Ik was daar ook hoor, 10 jaar geleden...

    Ik tel ook mee af, nog even ertegenaan!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. BAD RELIGION RULES!!! Oh, sorry, dat was heel hysterisch. ;) Ze komen ook bij ons in de buurt binnenkort en daar ga ik zéker ook heen. Ik denk dat ik ook alles mee kan zingen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu zit ik me ineens af te vragen of ik bad religion nou wel of niet eens heb gezien.... Staat me vaag iets van bij van wel ( maar kan dus ook van niet...iets met alcohol en slecht geheugen...of slecht geheugen door alcohol...) Anyway; cool!! En ja, tijd vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee en dat allemaal in 1 maand??? Je hebt er geweldige foto's bij gezet! Ben benieuwd naar de nieuwe webshop :)

    BeantwoordenVerwijderen