28.4.13

Al het Geluk | All the Luck


Vorige zondag lanceerde Ingrid haar Kringloopgeluk in de winkel van All The Luck In The World en maakte eigenaresse Jane mij zo Gelukkig met deze mooie Beschuitbus. Toen ze het vond, moest ze aan me denken. Hoewel we elkaar tot Zondag alleen digitaal kenden. Ik word, werkelijk elke keer als ik naar het blik kijk, Week van het gebaar.

It was last Sunday as Ingrid launched her book 'Kringloopgeluk' in the pretty shop of All The Luck In The World, owner Jane made me so very happy with this beautiful Rusk Tin. When she found it, she thought of me. Though we'd only met Digitally. The gesture made me become Liquid. Instantly.



PS
Al jullie 459 volgers via Google Friend: bedankt voor het volgen! Wil je dat blijven doen? Klik dan hier om mijn Blog te vinden in Bloglovin'. GF stopt er binnenkort mee, zo las ik bij andere bloggers. 

All y'all 459 followers via Google Friend: thanks for the follow! Do you want to continue to do so? Click here to find me at Bloglovin'. GF will soon stop, as I read from other bloggers.

PS 2.0
Een aantal van jullie heeft mij wel eens gevraagd naar de Vintage Stof restanten van omstebeurt. Wel, die staan nu op Marktplaats. Ik hoop dat ik jullie op deze manier bereik. #gogogo

7 opmerkingen:

  1. Wauw dat is ook een weekmakend, lief gebaar!
    Jammer dat ik er door de snertgriep er niet bij kon zijn.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat was een mooi moment :-)

    Ik las op Googles eigen blog dat alleen de reader verdwijnt...? Dus volg alle ophef niet helemaal. "Google Friend Connect was only removed for NON-Blogger Sites. If you use Blogger the GFC widget will continue to work." http://googleblog.blogspot.nl/2011/11/more-spring-cleaning-out-of-season.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap de ophef ook nog niet helemaal, maar je vreugde des te meer..!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gheghe, ik neem stress gemakkelijk over ;-)

      Verwijderen
  4. Hij heeft Martine written all over it! (En ookal kan deze kromme zin zó in het koningslied, het is de Waarheid (die je wist dat zou komen) :-D) Muwahaha

    BeantwoordenVerwijderen