6.2.13

Voorjaarskriebels | Spring Jitters


Zag je 'm ook: die Strakblauw Lucht vanmiddag? Het mag dan nog erg koud zijn, het begint hier al te kriebelen. Laat dat voorjaar maar komen!

De komende weken bevoorraden we weer een aantal winkels in Nederland en verderop in Europa (sorry, de lijst is niet compleet, puntje op de ToDo-lijst) met PomPoms uit onze nieuwe collectie. Onze winkeliers hebben een duidelijke voorkeur voor de zachte, pastel tinten voor hun voorjaarscollectie. Geef ze eens ongelijk!


Did you see it too: that Gorgeous Blue Sky this afternoon? It may still be very cold, but here we're starting to get the Jitters. Let's hope Spring doesn't make us wait too long anymore!

In the coming weeks we will supply a number of shops in the Netherlands and Europe (sorry, the stockist-list is not complete, already on our ToDo-list) with PomPoms from our new collection. Our retailers have a strong preference for the soft, pastel hues for their Spring collection. Cannot blame them!


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren allemaal en nog leuker vind ik dat kastje ingebouwd in de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! Keuze genoeg! En ik vind je kastje zo leuk :-)

    Fijne avond!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet genoeg krijgen van je mooie fleurige foto's!
    Merci :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor het eerst in mijn leven ben ik ook bezig met een mintachtige kleur in plaats van felle kleuren, het hangt gewoon in de lucht! Die inderdaad strak blauw was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb net even een mooie voorraad van al dat heerlijks in je shop besteld... om helemaal "happy" van te worden ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwevende pompoms! Mooie kleuren, ik heb ook zin het voorjaar! Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaa voorjaar! Kom maar op! Mooi je pompoms :)

    BeantwoordenVerwijderen