25.2.13

Long Live Crafts - Give Away


Vanaf 9 maart wordt het Ambacht gevierd in Museum Boijmans Van Beuningen met de expositie Hand Made. Naast een uitnodiging voor de opening ontving ik twee vrijkaarten om weg te geven. Ze zijn het hele jaar geldig en geven toegang tot alle exposities.

Laat voor 8 maart middernacht een reactie achter om kans te maken. Delen op Facebook of de winactie tweeten levert Bonuspunten op. Plaats een linkje in een extra comment. We trekken at random een winnaar (die dus puur voor de gezelligheid beide kaartjes krijgt)

* houten wolkmagneet (handgemaakt!) van illustrator Willem Kolvoort 


As from the 9th of March Crafts are being celebrated in Museum Boijmans Van Beuningen in the exhibition Hand Made. In addition to an invitation to the opening, I received two tickets to give away. They are valid throughout 2013 and give access to all exhibitions.

To enter leave a comment before March 8th, midnight. Share on Facebook and/or retweet for bonuspoints. and then leave an extra comment with the link. We draw a winner at random (that, purely for the fun of going there in good company, gets both tickets)

* Sticky Cloud (wood and made by hand!) by illustrator Willem Kolvoort

27 opmerkingen:

  1. Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like,
    Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like, Like.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja....., en ik ben morgen jarig! Leuk kadootje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is duidelijk dat alle leuke dingen in Nederland te doen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zou heel leuk zijn om met mijn knutselvriendin te gaan bekijken...!!!Ik ben even weg geweest naar Spanje voor 3 weken..kunnen we weer bijkletsen...Toppie..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi museum. Net nog bezocht.

    Ben zonet je gaan volgen, nr 440. Als dat geen mooi rond getal is...

    Bij mij is het momenteel ook giveaway:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/ready-to-fly-out-rose-white-and-forrest.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh daar zou ik heel blij mee zijn. Wat leuk dat je voor de opening uitgenodigd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik wil zo graag naar die tentoonstelling! Zou helemaal tof zijn als het gratis kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Die wil ik wel, ben benieuwd....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me super!! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee:) want ik wil graag gaan samen met mijn man.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me heerlijk om weer eens naar een museum te gaan! En daar ben ik nog niet eerder geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe graag mee!
    Normaal trakteert mijn vader op een ´museumdagje´. Kan ik hem eens trakteren als ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat toevallig. Ik zag gister over deze tentoonstelling. Liet m mijn vriend zien 9in de veronderstelling dat hij zou roepen: ga lekker met een vriedin), maar nee, meteen interesse en hij wilde mee. Dus winnen of niet, wij gaan!
    Groetjes Claudia @ookinhetpaars

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaaaaa, daar wil ik heel graag naar toe met mijn vriendin Anna :-) (en Maantje Piet, mijn trouwe museummaatje)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh gaaf. Lijkt me een supertentoonstelling en ik bel uiteraard dol op vrijkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja, HandMade staat op mijn verlanglijstje! Die vrijkaartjes wil ik heel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rotterdam heeft m'n hart en in het Boijmans heb ik al heel wat uurtjes doorgebracht. Nu ik niet meer in Rotterdam woon grijp ik iedere kans aan om er regelmatig terug te komen. Een tip voor degene die uiteindelijk wint, breng ook zeker een bezoekje aan de Witte de Withstraat vlak achter het Boijmans.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een leuke actie!
    Wat een geweldig blog. Dat museum staat al een hele tijd op mijn lijstje.
    Nu ik over deze expositie lees word ik er meteen naar toe getrokken, ik wil er heel graag heen en zou het ongelooflijk leuk vinden 2 kaartjes te winnen!
    Ik weet nu al welke Hand Made fan ik daarmee naartoe sleep!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik doe heel graag mee!
    Groet, Daphne Geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh leuk, als je nog een kaart voor mij heeft ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen