26.1.13

Dromen | Dreams


Terwijl ik aan het Dromen ben, ben ik even niet hier. Het animo voor mijn Nieuwe Team is in de eerste plaats Heerlijk, maar daarnaast ook wat overweldigend. Het neemt al met al wat Tijd in beslag om mooie Dromen te realiseren. Dat u het even weet. 

* Bovenstaande Quote is van Workisnotajob en verscheen deze week op Pinterest alwaar mijn eerste enthousiaste medewerkers met frisse moed aan de slag zijn gegaan. Een heus Pinteam, alvast één droom om af te vinken. 

While Dreaming, I haven't been around here much. The enthusiasm for my New Team is primarily good, but also a bit overwhelming. It takes, all in all, some Time to make beautiful dreams come true. Just so you know.

* This Quote is from Workisnotajob and appeared on Pinterest this week where my first dedicated coworkers have started with fresh courage. A real Pinteam, already one dream to tick off.

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk, een team! Good for you!
    De quote wil ik wel op mijn voorhoofd plakken.. ik heb zo duidelijk voor ogen wat mijn droom is en wil graag de tijd nemen om er te komen. Ik ben liever langer onderweg en neem de tijd om te genieten van alles wat op mijn pad komt dan dat ik de snelle, korte route neem en vergeet stil te staan bij de mooie momenten...
    Ook al sla ik veel leuke dingen af, soms is het gewoon niet de juiste tijd voor bepaalde dingen.
    Ik volg met veel plezier je blog, het is erg herkenbaar, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn je eigen pinteam :)! Veel plezier met dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je eigen pinteam, man je klinkt al bijna als een multinational! :)
    Goede quote heb je daar!

    BeantwoordenVerwijderen