5.12.12

Wens


Zo. Als er íets is dat permanent hoog op mijn Wensenlijstje staat, is het Tijd*
Om eens uit-ge-breid rond te kijken op DaWanda (ik heb immers een bon van 20 euro, brandend in mijn zak). Om eens rustig een blog te tikken over de Winnaar van de Give Away. Om überhaupt weer eens te bloggen. Maar met de (overigens heel gezellige) heersende decemberdrukte in de winkel zal 't nog wel even bij wensen blijven. Goed, dan weet u in ieder geval dat ik het zoek.

Blauwe Druijffjes, zag je de hint?
Je hebt een bon gewonnen! Stuur je een mail?

* een formule om iemand op te splitsen in twee of bij voorkeur drie exemplaren is als alternatief ook acceptabel.

8 opmerkingen:

  1. Nou, ik zoek naar precies hetzelfde...al een tijdje...k'ep 't nog niet gevonden hoor.
    Als ik het mocht vinden krijg je een beetje van mij....

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas kan ik je geen tips geven voor de tijd!
    Blauwe Druijffjes gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een leuke hint.
    Indien je tips krijgt, stuur je ze dan naar mij door?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mocht je toevallig op DaWanda een shop vinden waar ze ook 'tijd' verkopen dan houd ik me aanbevolen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd! Wil ik ook graag wensen. De blauwe druifjes zie ik in het voorjaar wel weer opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja tijd... misschien in januari?! daar kan ik me altijd de hele december op verheugen...en als het eenmaal januari is is het ook druk maar het helpt wel om een beetje relaxed december door te komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen