27.11.12

Make a Wish - Give Away


Sokken en Chocola prijkten al die jaren eenzaam op zijn verlanglijstjes. 'Des te ouder je wordt, des te minder heb je te wensen', was steevast zijn begeleidende tekst. De 40 nog maar net gepasseerd. De grootst mogelijke onzin, vond ik toen. En ik krabbelde er nog vlug een draagbare stereo met high-speed-dubbing bij, op mijn lijstje voor de Sint. 

Nog steeds snap ik weinig van mensen die schouderophalend verzuchten dat-ze-niets-meer-te-wensen-hebben. Niet eens wereldvrede? Of iemand die af en toe de afwas komt doen? Hebben zij DaWanda nog niet ontdekt? Een avondje scrollen en je hebt een strekkende meter verlanglijst. Ik wel tenminste. Dus ik hoef je nu vast niet te vertellen hoe Blij ik gister werd toen een onverwachte Sint een prachtig gedicht met een fijne tegoedbon in mijn inbox dropte. Man. En nog beter: ik mag ook zo'n tegoedbon weggeven! 


For many years only Chocolate and Socks adorned his wishlists. "The older you get, the less there's left to wish for" was always his answer. He had barely passed the age of forty. The greatest Nonsense, I knew for sure, as I quickly scribbled another portable stereo with high-speed dubbing on my list for Saint Nicolas.

Even now I still understand little of people who shrug and claim that they've really nothing to desire. Not even world peace? Or someone who occasionally comes to do the dishes? Have they not yet discovered DaWandaAn evening of scrolling is enough for a square meter of Wishlist. For me at least. So I probably don't have to tell you now how glad I was yesterday when an unexpected Saint wrote me a wonderful poem that landed in my mailbox accompanied with a 20€ voucher. So cool. And it got even cooler: I was allowed to give away a similar voucher! 


Kans maken? 
Laat voor 5 december 16:00 uur in een comment hieronder weten wat er bovenaan jouw DaWanda-verlanglijstje staat * Een winnaar wordt meteen na sluiting van de termijn at random getrokken en haar/zijn naam wordt op dit blog gepubliceerd * Een mail met voucher volgt z.s.m. daarna * het voucher is te besteden in alle DaWandashops.

Want to try your luck? 
Just leave a comment below telling me what's on top of your Dawanda Wishlist * submit before the 5th of December 4 pm * a Winner will be picked at Random and her/his name will be published on this blog * an email with voucher will follow asap * the voucher can be redeemed at any DaWandashop

Well that's that, now go! 





78 opmerkingen:

  1. Ge-wel-dige giveaway. Ik gluur al heeeeel lang op Dawanda bij Bonnie und Buttermilk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf vast en zeker mijn hele leven hebberig of eigenlijk blij met mooie dingen voor het dagelijks gebruik, zoals masking tape. En via Dawanda zijn er hele mooie die ik nog niet heb.
    En wat heb jij uitgezocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op mijn verlanglijstje staan heel veel stofjes!
    In allerlei leuke prints!
    Retro, grappig, met uiltjes, olifanten en paddenstoelen,...
    om rokjes en popjes mee te maken:)
    Niet echt origineel,maar wel wat ik echt wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow ow ow, jeetje wensen??? wat niet! Ik zou in eerste instantie gaan kijken bij iets leuks voor Linus, maar dat is dan ook wel weer een valkuil, want voor Linus koop ik genoeg...misschien toch maar eens voor mijzelf gaan kijken, en dan zoiets als dingen die ik normaal toch niet zo snel koop, dus masking tape, een banner of toch een hele dure tas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeeh, jaaa!

    Op mijn Dawanda lijstje staat al een tijdje deze poster:
    http://en.dawanda.com/product/26039417-Follow-your-dreams-Print-8-x-115

    Maar ook deze tas http://en.dawanda.com/product/12523850-shoulder-bag-pli-grey vind ik erg mooi en natuurlijk al het werk van Hellicopter :)!

    Ik vind eigenlijk altijd dat ik teveel te wensen heb, ik maak er een heuse sport van overal verlanglijstjes te verzamelen, terwijl ik het veel nobeler van mezelf zou vinden om te zeggen dat ik enkel wereldvrede wens... en.. nou vooruit, deze voucher ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, wat maskingtape van jouw shop zou ik heel fijn vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk leren portemonneetje om het geld tijdelijk in te bewaren, of uhhhhhh...... Dawanda staat vol met leuke spullen dus dat gaat vast lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, wat maskingtape van jouw shop zou ik heel fijn vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, wat maskingtape van jouw shop zou ik heel fijn vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en ja hoor naast pinterest en etsy weer een nieuwe hobby erbij ;)
    Ik vind deze wandtatoo echt fantastisch.

    http://nl.dawanda.com/product/34873665-Wandaufkleber-Wandtatoo-Olivia

    ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou kiezen voor een t-shirt voor mij vriend, met uilenprint: http://nl.dawanda.com/product/31472542-EULE-T-SHIRT---Organic-Fair-Trade-grau
    Groetjes Claudia van Ookinhetpaars

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjonge wat een straf, zoveel leuks bekijken, lastig kiezen, dat dan weer wel.
    Ik doe graag mee en je hoort nog wat ik bovenaan aan dat lijstje wil.
    Bedankt in elk geval voor de kans!

    lieve groet,
    Sabineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh wat een leuke give away :D !!! Bovenaan mijn Dawanda verlanglijstje staat het uilen briefpapier van Lade Design. Ik ben gek op alles wat met papier te maken heeft en dit papier lijkt me super om voor mijn snailmail te gebruiken. Op die manier kan ik mijn liefde voor papier ook nog met anderen delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne give-away. Zelfs al win ik hem niet, nu heb ik wel dawanda ontdekt!

    Bovenaan mijn verlanglijstje staat een print van Ashley Percival, ik wil al lang een ingekaderd werk van hem op mijn slaapkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oijoijoi wat een coole giveaway! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie liggende kaarten voor in een lijst...en gevonden: http://nl.dawanda.com/product/38283974-6er-Set-Postkarten
    Dus deze set koop ik dan zeker! (denk ik, als ik niet weer wat anders zie, want ja, ik vind ook zooooo veel dingen mooi en leuk en daar word ik hebberig van :))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give away!
    Een uilenketting staat al een tijdje op mijn verlanglijstje en nu heb ik er een mooie gezien op dawanda (http://nl.dawanda.com/product/33922265-Houten-ketting-Owl) dus ik hoop dat ik da voucher win!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat leuk. Ookal vind ik meestal dat ik niks meer nodig heb, als je rondkijkt op t internet zijn er zoveel leuke kleurrijke dingen. Op mijn verlanglijstje: masking tape, stempels, enveloppenmal, bedlinnen, babyschoentjes en deze geweldige hoes voor onze zoon zijn wippertje http://nl.dawanda.com/product/33286065-Babywippen-Bezuege-nach-Ihren-Wuenschen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je zo'n tegoedbon mag weggeven! Ik doe graag mee hoor! Wat ik er van zou kopen? In ieder geval zo'n mooie enveloppenmal van Buiten-de-Lijntjes! (http://nl.dawanda.com/product/36341549-Umschlag-Vorlage-gross)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik word hier heel hebberig van ;) bovenaan staan toch wel mooie linten. Prachtig. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk. Je raakt niet uitgekeken! Mijn wensenlijst blijf ook altijd onveranderd lang ;-), maar dromen is ook fijn. Mijn man daarentegen weet nooit iets voor op zijn verlanglijstje. Daarom zou ik deze armband voor hem uitkiezen: http://nl.dawanda.com/product/28855093-Personalized-Leather-Cuff-Bracelet--CUSTOM-handsta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wat leuk zeg!
    Bovenaan mijn lijstje staat al een tijdje het Peggy Sue jurkje van Bonnie & Buttermilk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Naast gezondheid en liefde (jaja, kitscherig maar echt waar!) staan mooie dingen op mijn verlanglijst. Mijn favoriet op mijn verlanglijst is de FaceMaker van Goodman Miller.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik zou bij dawandaa gaan voor iig de DIY pennenbox, die lijken me zooo handig en gezellig!
    verder gek op maskingtape etc, dus ik krijg die bon zonder probleem ingewisseld voor moois hoor :)
    wat een enorme bofkont is diegene die hem wint!
    ik ga vast duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben net begonnen met yoga en ga voor deze yogatas:
    http://nl.dawanda.com/product/37001509-Yoga-Tasche-TJARK Als zou ik zo een heel boekwerk kunnen opleveren met 'nice things to have' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is een hele leuke give away. Super en hier doe ik heel graag aan mee.

    Ik ben gek van stempels en kan er niet genoeg van krijgen.
    Op mijn verlanglijstje zou ik bovenaan zetten...de
    Homemade stamp: http://nl.dawanda.com/product/33186157-Home-Made-stamp-with-diamond-border om de dingetjes die ik maak te voorzien van deze stempel.


    Vind 'm geweldig!

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke giveaway. Voor onze veel te kale wanden in huis, nu nog bedenken welke kleur....:

    http://en.dawanda.com/product/33355829-ColoredSHAPE---PINK

    BeantwoordenVerwijderen
  29. http://en.dawanda.com/product/3422750-Alphabet-rolling-stamp

    Op m'n verlanglijstje staat al heel lang deze alphabet stamp. Ik bestelde hem zelfs al eerder bij een andere da Wanda sneller, maar die leverde nooit. Gelukkig loste Da Wanda en paypal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeps, te snel...
    Het netjes op en kreeg ik m'n geld terug. Met deze bon probeer ik het graag nog eens bij een andere sneller. Ik vind het trouwens ook wel een mooi product voor jouw shop, Martine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Absoluut met stip op één (wegens mijn kussen-verslaving) : het Holy Kussen van Ambela. Geweldig!(http://nl.dawanda.com/product/38598106-Holy-Kussen)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh ik waag graag een gokje....mijn wensenlijstjeis wel errug lang ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zit in een honeycomb ballen periode dus die staan boven aan mijn lijstje! Of een DIY letter slinger of iets anders leuks voor in huis! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gave give away. Ik doe graag mee!
    Op mijn wensenlijstje staan vooral stofjes en bandjes, maar als ik ga 'rondstruinen' op dawanda dan kom ik altijd zoveel moois tegen dat ik nog moeilijk zou kunnen kiezen.

    Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als grote fan van versierde post zou ik graag een paar leuke stempels kopen bij Miss Honeybird.
    http://nl.dawanda.com/shop/MissHoneybird

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee. Kan ik eindelijk deze lamp kopen http://nl.dawanda.com/product/36607721-Droplight-WoodBubbles-with-3meter-cable

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeeej leuke give-away! <3<3!

    Wat ik graag zou willen kopen van de voucher is een deurstop! (haha een deurstop, ik wist niet dat ze zo mooi konden zijn!)

    http://nl.dawanda.com/product/25432601-Streamline-Tuerstopper

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuk!! ik hoorde via zilverblauw dat ik hier mijn kansen kan vergroten!! dus duiemen maar!! bedankt alvast!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een zaaalige giveaway! Ik zou eerst en vooral al dit patroontje kopen: http://nl.dawanda.com/product/34096349-Overall-MK-10550 (gewoon omdat dat kei en kei schattig is!), verder waarschijnlijk ook nog deze muursticker: http://nl.dawanda.com/product/37989153-Wandaufkleber-Wandtatoo-Olivia (gewoon omdat ik een mega uilenfan ben en deze niet mag ontbreken wanneer ik ooit het huis uittrek!) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo'n fantastische lamp boven mijn eettafel..
    http://nl.dawanda.com/product/30401473-Lampenschirm-Sommer-Haus-Farbig-Fotos-Glas

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Sint, ik weer. Ik weet dat u al een lijstje (die 6 A4tjes?) van mij hebt ontvangen. Maar ik zou toch ook nog wel graag een mooie vintage ring van Alisashop uitzoeken bij Dawanda...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi, ik zou heel graag wat van Bonnie and Buttermilk willen kopen. Een rokje of een topje. Alles wat ze maken vind ik mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oeeeh wat leuk... ik persoonlijk ben verslaafd aan de stempels van Miss Honeybird ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik vind snug wel erg leuk. Maar wat een keuze op dawanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ow, ja graag! Ik heb al 2 jaar het treinontbijtplankje op mijn verlanglijstje staan, maar blijkbaar vindt Sinterklaas niet dat ik braaf genoeg ben geweest… http://nl.dawanda.com/product/15284858-Eisenbahn-Fruehstuecksset

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hanne De Mecheleer29 november 2012 om 10:24

    Wat er bovenaan het verlanglijstje staat? Mijn lijstje is geen verticaal, maar een horizontaal lijstje. Er staat zoveel bovenaan... Maar de broches zouden momenteel mijn winterjas wel kunnen opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk zeg! Ik zie dit op verschillende blogs voorbij komen! DaWanda is echt te gek! Ooh ik zou ook een meterslang verlanglijstje hebben :) Maar wat bovenaan staat is het vintage bord van hellicopter!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou, dat is geen gemakkelijke vraag! Ik zou graag de stempeltjes van Marga Marina of die van Sieben morgen willen, of nog meer postpapier, washi tape. Ik wil heel graag een schaar-stempel. Maar ik denk dat ik me toch het liefst te buiten ga aan mooie ringen, mijn nieuwste verslaving. En in dit geval gaat het me dan toch echt wel om de kwantiteit en niet om de kwaliteit ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oei dat is een lastige maar waar ik nooit genoeg van kan krijgen zijn ebooks en lapjes stof en daar is genoeg keuze in op Dawanda. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ohhh, ... leuk!!! dat wordt moeilijk kiezen ... een metertje leuke stof wordt het waarschijnlijk ... of ... de vogeltjesmobiel van snug, daar ben ik al zooooveel naar gaan kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Jeetje wat een gave site is dat, na lang speuren kwam ik toch wel uit op deze geweldige enveloppenmal: http://nl.dawanda.com/product/36342081-Umschlag-Vorlage-klein?partnerid=nl_facebook&utm_source=nl_facebook&utm_medium=product_post&utm_campaign=stationary&utm_term=29-11-2012

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een stempel van Miss Honeybird staat wel bovenaan mijn lijstje.
    ...maakt eigenlijk niet uit welke!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Het draak knuffel naaipatroon. Of een set vintage oorbellen....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. http://nl.dawanda.com/product/22846141-Handsiebgedrucktes-Kissen-Fluor-UP-in-neon-mauve

    Lekker fluo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Er zijn zo veel leuke dingen te vinden! Rolletje nieuwe MT, hele leuke oorbellen of retro zonnebril...Ik kan nog niet kiezen (en ontdek iedere avond opnieuw leuke dingen)...Word er een beetje hebberig van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik had al van Dawanda gehoord, maar was eigenlijk nog niet gaan kijken.
    Tot nu... en oei... wat zijn er leuke spullen te vinden.
    Voorlopig vind ik het haakpatroontje van de aankleedpopjes Pien en Thijs echt super, maar ook heel veel stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. mooie kussenhoes die precies in mijn nog veel te saaie nieuwbouwhuiskamer past!
    http://nl.dawanda.com/product/38656177-kuss-g-Eo-m-E-T-R-IE

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, dat is nog eens een leuk kado om weg te geven! Ik maak graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik zou een Saribol bestellen, of een bol Dauerlutscher wol. Wat een prachtige kleuren :) Of een neushoorn naai-pakket en mezelf dan beter leren naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Och ja hoor, mijn oog is gevallen op deze broche: 37256417-enna-Baerenkopf-Brosche-schwarz-weiss De hele shop van Enna is om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoog op mijn verlanglijstje staat iets uit de dawanda-shop van renna-deluxe. Leuke houten lepels met geverfde uiteinden bv of een slinger van atlaspapier...Leuk!
    Mijn duimen draaien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. oh wat lek ik doe graag mee, ik zou graag iets van de babyspullen willen hebben voor de aankomende baby! of stempels of iets van Bonnie & Buttermilk want dat is ook zo mooi! groetjes tiene

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik ga op naar de 50 en ik heb ook een heel lang wensen lijstje en zeker nadat ik de stempels heb gezien van Miss Honeybird.
    Dank je wel voor de kans voor deze leuke give away.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lang tussen de posters en zeefdrukken gezocht, maar kon niets naar mijn zin vinden. Tot ik via de reacties op deze blog op de pagina van Miss Honeybird terecht kwam. Daar zou ik wel een poster van willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Stofjes van verkoper Spicy-kids! De nieuwe stoere tiger print van het merk Znok! Daar zou ik graag een shirtje van maken voor mijn zoontje Raave!

    Leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke give-away! Ik ken Dawanda al een hele tijd, dus 'k heb al een uitgebreide wishlist. Vooral de tassen van Milloo en de stempels van Miss Honeybird staan hoog op mijn lijst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Er zijn zoveel leuke dingen op Dawanda... mijn top 10 heb ik nog nooit opgemaalt en daar zou ik eens serieus tijd voor moeten maken...
    Ik doe graag mee voor de Dawanda bon
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ga toch ook nog maar even mee doen! Ik kan niet goed kiezen! Er is zoveel moois en al de goede vondsten van de mensen boven mij maken het niet makkelijker! ;)
    Ik denk dat ik zou gaan voor deze tas van Tilt: http://nl.dawanda.com/product/12523850-SCHULTERTASCHE-Pli-MITTELGRAU
    die vind ik echt prachtig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oehhh, mag ik meedoen..? Wat een ontzettend gave give-away. Ik zou het zo leuk vinden om 's ochtends mijn boterham te eten van het Hellicopter bord. Die is zo mooi! Dan begint je dag toch helemaal goed?!
    Groetjes Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Maskingtape in mijn favoriete kleur blauw, een nieuw etui, een leuk klein tasje ... te veel om op te noemen daar op Dawanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ik wens mijn zoon die bijna jarig is een 'KA-POW'shirt!! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Meterslange wensenlijsten zijn inderdaad gemakkelijk te maken. Heb ik ook nooit problemen mee ;) Ik doe graag mee met deze leuke give-a-way actie! Ik ga voor de leather bag met hartjes! http://nl.dawanda.com/product/36028761-Hearts-Leather-Bag-Black-handmade-heart

    groetjes Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  73. leuk zeg

    doe mij deze maar
    past perfekt onder mijn feestkleedje met groene nylons

    http://nl.dawanda.com/product/37265885-Ankle-Juwelry-Red

    groeten van Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik zou graag bij jou wat mooie rolletjes tape kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dawanda is nefast voor de portemonnaie maar fantastisch voor het humeur.
    Bovenaan mijn lijstje staat leuke masking tape om mijn kerstkaartjes op te fleuren.
    Mocht ik deze waardebon winnen wees dan maar zeker dat ik voor véél meer dan 20 euro zal kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Jeutje... daar kan je toch niet kiezen, het is een whahalla! Ik heb wel even nodig om daar een keuze te maken!

    BeantwoordenVerwijderen