10.10.12

Nieuw | New


Och, kom gauw kijken! Ik heb een gloedjenieuwe Site
Sinds ik op omstebeurt alleen nog zaken doe met winkeliers én steeds meer buitenlandse contacten informeer, vond ik het tijd voor wat Nieuws. Dus ik zegde in Maart het contract met mijn oude host op. En hield me daarna weer fijn bezig met andere Belangrijke Zaken. Totdat een dag of 10 geleden verschillende mensen via Facebook en Twitter meldden dat hun mails retour kwamen. De site! En och. De mail! En och, och, de DaWanda-bestellingen! (en eerlijk: die kwartjes vielen echt niet allemaal meteen) Het domein bleek inmiddels in Quarantaine en wat zoveel betekent als dat het er niet zomaar even uit kan. Zonder verdere toelichting: u snapt vast mijn frustratie. Nee, dan beter de positieve kanten van de Zaak: in een week bouwde ik tussen alle Werkzaamheden door samen met mijn broertje een nieuwe, eenvoudige, overzichtelijke site. Wat een opluchting: we zijn weer online! De laatste puntjes gaan één dezer dagen nog op de i, maar u mag vast kijken. Dan nemen wij even een Borrel. 

Oh, come and check it out! I have a cracking fresh new Site.
Since omstebeurt only does business with retailers and has a growing number of foreign contacts to inform, it was about time for something New. So I canceled the contract in March with my old host and then went merrily onwards with other Very Important Affairs. Until about 10 days ago, several people on Facebook and Twitter reported that their emails were returned. The site! And oh golly: the email! And oh no: the Dawanda-orders! (and to be honest: all those pennies didn't drop immediately) The domain was already in Quarantine, which simply means that it can not Just get out. Without further explanation: I think you understand my frustration. I prefer to highlight the positive aspects of the Case: In one week I built - in between all normal activities and in cooperation with my brother - a new, simple and organized Website. What a relief: we're back online! We still have some tidying up to do, but you're already allowed to come and take a peek. Meanwhile we'll enjoy some Bubbles. 


16 opmerkingen:

  1. fiew dat was wel even stressen natuurlijk! maarre ziet er mooi uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps! Dat was wel even stressen dan maar de nieuwe site ziet er geweldig uit! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Die nieuwe site dan! Maar met de nieuw avontuur site verkoop je toch nog gewoon aan de consument? Of had je daarnaast altijd al een omstebeurt site? Ik vind het ontwerp echt fantastisch, ik moet ook nog eens zo'n broer vinden, of lenen ofzo :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt hoor, EenNieuwAvontuur.com blijft gewoon. omstebeurt is de site van mijn bedrijf en die is vernieuwd. Lastig soms, die dubbele pet ;-) #dank

      Verwijderen
    2. Aha, maar we weten je te vinden! Heb van de week lopen watertanden bij die posterkalenders. Zag dat je nog één soort had maar ik vind die rode zo mooi...! Ben er inmiddels ook achter dat het al een best oud ontwerp is maar hoop heel erg dat er zoiets weer komt?!

      Verwijderen
  4. Dat ziet er strak uit! Gaaf lettertype, in die ballen... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een week?! Gaaf, hoor! Lekker speels.

    BeantwoordenVerwijderen