19.10.12

15 Minutes








Als je Werkelijk maar 15 minuten beroemd bent,
kun je het maar beter maximaal uitbuiten, vind je niet?
Deze week stonden mijn gezin en ik, mijn werk en huis vier pagina's breed in Flow Magazine. Stond mijn Foodflag-DIY in het nieuwe Robin Magazine en noemde zij in 101Woonideeën EenNieuwAvontuur haar favoriete Winkel (en wat een toeval zeg: zij heeft mijn Favoriete meisjesbaby!)

We zijn potdorie beroemd! Het duizelt me een beetje, 15 minuten in één week is best een Boel, maar ik ben vooral Trots en Vereerd. Champagne!

Really, if 15 minutes of fame is all you get, you can better fully exploit them, right?
This week my dear Family and I, my work and home were in a four page article in Flow Magazine. My Foodflags-DIY was in the new Robin Magazine and this lady called EenNieuwAvontuur Shop her favorite in 101Woonideeën (and what a coincidence: she has my Favorite babygirl!) 

Yay, we're Famous! My mind's boggling a bit, but I feel so very proud and honored.
And now it's time to pop the bottle!

31 opmerkingen:

  1. Ik heb het gelezen heel leuk!
    Geniet van dit moment! :-)

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk, wat leuk, wat léuk! Ik ben heel trots op je dat je dit van Omstebeurt naar Een Nieuw Avontuur hebt bereikt. Ik ga meteen de Flow halen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje je zou het bijna hoog in je bol krijgen he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Flow al gelezen {erg leuk!!} en de 101 woonideeën staat op mijn verlanglijst... =)
    Robin Magazine heb ik helaas niet...
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah joh, jij bent veeeeeel beroemder (en beruchter..) dan jij denkt! Deze publicaties zijn pas het begin! World domination next!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat bijzonder, en dat allemaal tegelijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeehaaaa!
    en Flow zo TOF!!

    Happy weekend!
    x ook van MP ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh... ik heb vanmiddag de Flow gekocht... wilde h'm eigenlijk 'bewaren' voor zondagmiddag... maar nu ga ik toch zo even kijken!
    Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of! Champagne! Wat leuk! Geniet van de FAME!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een half uurtje geleden de flow gekocht...ik zal eens gaan kijken. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van 15 minuten, want je verdiend ze dik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ik op Twitter al zei....was zo benieuwd dat ik op 't postkantoor even gekeken heb in de Flow. Ben dol op je huis, echt hele mooie foto's daarvan!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tof! gefeliciteerd, bewaar de flow nog even voor een rustig moment, maar ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het bericht uit de flow heb ik nog niet gelezen, maar wat gaaf, die aandacht! Dik verdiend! Het mag van mij wel veel langer dan 15 minuten hoor! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik vind dat helemaal niet gek hoor!!!!
    Super cool!!
    (enne ik heb je gewoon een x in het echt gezien!!:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk!
    Lekker van genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha heel gaaf! Gefeliciteerd!! Maar dit zijn toch zeker niet de laatste '15 minutes of Fame'?!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry hoor maar jij bent al een hele poos beroemd, zie de naam van je shop altijd onder allerlei producten staan in bladen. Maar dit is natuurlijk helemaal persoonlijk! Gaaf hoor! Ik heb hem al wel in huis maar heb het nog niet gezien, zal even zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh leuk leuk! Goed gedaan en lekker genieten van deze welverdiende aandacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet van je beroemd zijn! Moet je al met zonnebril over straat?!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goed hoor, ik las het ook net in de 101! Dus je bent beroemd tot in België!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb het ook gezien in de flow. Vragen ze al voor je handtekening? HiHi!

    BeantwoordenVerwijderen