24.9.12

Oh Marie! (and some Blessings)



Afgelopen zaterdag werd het nieuwe online Magazine Oh Marie! gelanceerd en ik was uitgenodigd voor de L(a)unch! Tot zover het goede nieuws. Ik wist namelijk al meteen dat ik niet kon gaan en de Spijt groeide met de dag toen we die Zaterdag naderden en bleek dat veel leuke, lieve Bloggers, Tweeps en Internetcollega's aldaar hun opwachting zouden maken. Stel je voor, allemaal aan één tafel! Ik had ze zo graag aan willen raken.

Last Saturday the new online Magazine Oh Marie! was launched and I was invited to the L(a)unch! So far for the good news. At the moment the invitation hit my doormat I knew I coulnd't join. The closer that Saturday came, the more grew my regret. All those lovely Bloggers, Tweeps and Internetcolleagues at one table. I would've loved to just touch them. 




Maar gelukkig is er internet en konden we wereldwijd de Hilariteiten rondom de Launch live volgen via Instagram en Twitter. Het Magazine zelf kon ik nog niet bekijken, maar de eerste complimenten over mijn bijgedragen DIY nam ik gewoon in ontvangst. 

Thank God we have the Internet! We could follow all Folly round the Launch worldwide on Twitter and Instagram. I didn't get the chance to download the Magazine until last night, but Happily received some compliments on the DIY-tutorial I contributed right that afternoon.


Mocht u zich afvragen 'Waarom?' zoveel Leuks gemist moest worden: ik zat in de Duinen van Vlieland. Rozig, doorgewaaid en met zand tussen m'n tenen. Te midden van mijn eigen fijne Familie. Zo Dankbaar.

In case you're wondering "Why?" so much Fun had to be missed: I was in the Dunes of Vlieland. Rosy, wind in my Hair and sand between my Toes. Surrounded by my own lovely Family. Feeling very Blessed. 




Marlous en Casper werkten hun Billen er bijna af om dit prachtige Magazine op tijd en in volle glorie online te krijgen. Bravo! Het enige dat je nu nog hoeft te doen is het downloaden. Valt mee hè?

Marlous and Casper nearly worked their Asses off to get this gorgeous Magazine online in time and in perfect shape. Well done! The only thing you need to do now is download it. Not soo hard, right? 



7 opmerkingen:

  1. Oh maar dat is natuurlijk een heerlijk reden om niet geweest te zijn (wát een rare zin!)
    En je roodborstje is geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha grappig, m'n moeder heeft net papier bij je besteld om o.a. een roodborstje te maken :)

    En ja, de overgang van zomer naar herfst had wat meer geleidelijk mogen gaan... ach, ik zal d'r vast aan wennen (het zal wel moeten!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een goede reden ja,maar ik snap ook dat je er graag bij was geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vlieland is uiteindelijk wel een goed excuus om leuks te missen. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg, en dan zo'n mooie post erover schrijven, terwijl ik je niet eens heb kunnen 'force feeden' bij LE:EN. ;-) Uitwaaien is ook heerlijk hoor, er komen nog genoeg feestjes (desnoods een door het land trekkende freakshow ;-) Ik blijf je gewoon uitnodigen, of je nu wel of geen baard hebt. Een welgemeend BEDANKT. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat aanraken komt zeker nog een keer goed. ;)

    BeantwoordenVerwijderen