19.9.12

Deze Week | This Week





Twee weken school en al bijna 500 kilometer op de Teller. Het meest besproken Thema onderweg, vooral als we weer vast staan, op hemelsbreed nog geen 500 meter van School: wonen in de Stad.
Maar net als de Emmer bijna overloopt, verrast het Dorp ons weer. Deze keer met een prachtige voorstelling van Gajes, praktisch bij ons in de achtertuin. Waar we een dag later deze Uil aantroffen. En gisterochtend een Hert. We zien het maar als een Teken.

Two weeks since school started and nearly 500 kilometers on the counter. The most discussed theme en route, especially when we're stuck in the daily traffic jam, with less than 500 meters to go: moving back to the City. But then our Village surprises us again. This time with a beautiful performance of Gajes, practically in our backyard. Where, a day later, we found this Owl. And yesterday morning a Deer. Let's consider it a Sign. 





Dus terug in de Haakstand. Winters zijn koud op het Platteland. Een deken af, een nieuwe in de maak. 

So back to Crochet. Winters can be very cold in the Countryside. One blanket finished, a new one in progress. 




Ondertussen warm ik mijn Handen aan wat Nieuwe Aanwinsten. Wat een Geluk!

In the Meantime I warm my hands on some new Shop items. Lucky me!





8 opmerkingen:

  1. Een uil en een hert! Dat is een goed teken :-)
    & mooie aanwinsten, ga weer even neuzen in de shop...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. File = extra quality time met je kinderen? Interessante mindfulness oefening? Ehm, duidelijk geval van elluk nadeel hep z'n voordeel ;-)
    Op naar de 1000 km!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat? Een uil én een hert?! Jaloers hier! :)
    Ik ga ook even verlekkerd kijken in de shop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, een hert en uil in 1 week!
    Ook wij verruilden ons huis in de stad naar het platteland maar gelukkig willen we beide niet terug. Gelukkig hoef ik niet vaak in de auto, dat scheelt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik nou ben ik net in je shop geweest,moet ik weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat bijzonder dat jullie een uil en een hertje hebben gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel blij met mijn dorp. Stads leven zou niet voor mij zijn. Veel te haastig en druk, naar mijn smaak. Geef mij maar een beetje niets om me heen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen