5.9.12

Deze Week | This Week



Mijn beste Vrienden van deze week: shawls & collen, vitaminen, mijn Vader, ijsjes, de Honingbeer die ik per Post kreeg van Marlous en heel veel pillen. Keelontsteking overviel me in mijn Slaap en haalde me volledig onderuit. Maar dankzij de Hulp van Velen, raakte ik alleen een beetje achter met mijn mail. Geen zorgen nu, ik ben er bijna weer! 

Best Friends of this week: scarves & cowls, vitamins, my Dad, ice cream, the Honey Bear Marlous got me and lots of pills. Laryngitis raided me in my Sleep and brought me down completely. But thanks to the Help of Many I'm only a little behind on my email. No need to worry, almost back again! 



14 opmerkingen:

  1. Nog een beetje beterschap!
    Leuke foto ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh zo vervelend! Vooral als je dan heel grote pillen krijgt die je dan door die pijnlijke keel moet krijgen :(
    Dat je je maar snel helemaal boven jan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaay! Honing in je theee! Kwam dat kereltje ineens precies op het goede moment. Veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, wat vervelend. Gelukkig ben je aan de beterende hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè bah. En dat in het begin van de herfstigheid. Dat maakt het zeker nog een stuk herfstiger dan het al was voor je, niet? Beterschap! (En wat een leuke honingbeer).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna? Plak nog een dagje aan bijna wil je? Beterschap!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps meid let goed op jezelf. Mijn gevoel zegt dat je al een tijdje op het randje loopt of las ik toevallig alleen maar de postjes waarin het niet zo fijn ging...fijn dat er helpende handen zijn :)

      Verwijderen
  7. Och arme! Goed uitzieken, hoor... Niet te snel weer van alles willen. Beterschap! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap!!
    Morgen gaat je pakje op de bus!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah die beer...! En niet te vergeten.. beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he gets, ook al ziek, dat heb ik helemaal gemist. Fijn dat je weer een beetje beter bent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto ziet er in ieder geval wel heel fris en gezond uit! Helpt vast bij herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat je inmiddels een beetje bent opgeknapt! In elk geval nog: beterschap!!

    Liefs Lisanne

    PS Foto is echt te leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen