20.8.12

Met Een Hoofdletter G







We zijn er weer! Brachten 10 luie dagen door in Fijn Frankrijk en Genoten van niet meer dan de Seine, het uitzicht, een filmwaardig Dorpsfeest, zeven Boeken, een paar wandelingetjes en onze dagelijkse uitjes naar de geairconditionde Intermarch√©. 

We're back! Spent 10 Lazy days in Fabulous France. With nothing more than the Seine, the view, a local funfair, seven Books, a few strolls and our daily visits to the air-conditioned Intermarch√©. And we Enjoyed every minute of it. 

16 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n vakantie!!! Ik geloof 't ja, Genieten!!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral onder de indruk van die zeven boeken! Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, dat klinkt me als muziek in de oren! Ik hoop dat de batterijen weer helemaal zijn opgeladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan er weer lekker tegenaan dus na zo'n heerlijke relax vakantie! Klinkt heerlijk... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis! Dat klinkt als een heerlijke vakantie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zeg zo'n vakantie en prachtige foto's trouwens... vooral de 2e..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Herkenbaaar ook, alhoewel in een stay-at-home setting, niets heel groots gedaan maar misschien daarom zo heerlijk uitgerust. Welkom thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug! Dat klinkt als genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Girl..it's good to have you back! Het klinkt allemaal heerlijk, vooral t spetterende dorpsfeest...ik kan me er n levendige voorstelling bij maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die 2e foto met dat zonlicht...WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och dat kermisje, wat heerlijk! Benieuwd wat je hebt gelezen. Mijn tip: De kunst van het veldspel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo fijn! Het Genieten straalt ervan af! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen