30.7.12

Oh DaWanda



Op aanraden van haar opende ik zo'n drie maanden geleden een DaWanda-shop. De eerste weken bleef het angstvallig stil. Ik liet het haar wat schamper per mail weten, ze mailde meteen terug: het komt wel! En dat deed het. Bezoekers, vragen, reacties, verkoop. Vaak in het Duits, soms in het Engels, sporadisch mag ik in het Frans. Het is er inmiddels een gezellige boel.

About three months ago I opened a DaWanda-shop. On her advise. The first weeks silence was ruling. Just a little sarcastic I emailed her. 'It's bound to happen!' was her immediate reply. And it did. Visitors, questions, remarks, sales. Often in German, sometimes in English, occasionally I even get to mail in French. It's a Pleasure!




En DaWanda timmert in Nederland hard aan de weg, wist je dat? De site is al in beta-fase online om vast rond te neuzen, vanaf begin augustus kun je er echt je slag slaan. Op 12 augustus organiseert ze een heuse Launch met een Designmarkt in Amsterdam.

Did you know DaWanda is coming to Holland? From early August it'll be online and on August 12th there will be a Launch with a Designmarket in Amsterdam.






Voor het Nederlandse blog dat sinds kort online is werd ik door DaWanda zowaar geïnterviewd. Oef, het was even spannend, zo'n stap uit mijn anonieme, digitale Comfortzone. Vooral toen ze expliciet vroegen om een Grote foto van Mij. Maar natuurlijk ben ik inmiddels best trots, dus je mág hier even kijken. 
;-)

For their Dutch Blog, just recently started, DaWanda asked me some questions. I was a bit nervous about stepping out of my anonymous, digital Comfortzone. Especially when they asked me to send a Large Image of myself along. But now the interview is online, I can say I'm rather proud. So you're allowed to have a little peek, here.
;-)










7 opmerkingen:

  1. Wat goed! Zit er nog steeds over te twijfelen of ik nu wel of geen webshop moet beginnen. Ik heb al heel veel boeken en dergelijke gelezen maar durf de stap nog steeds niet te zetten. Ik ga vlug even kijken, groet Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het interview vandaag!
    Kei-leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! En wat fijn dat de verkoop daar zo goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!! Ja ik zit ook te twijfelen of ik een dewnada of etsy shop moet openen? maar het bevalt dus wel?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk interview hoor! Goed bezig. En dat het nu maar niet al te druk gaat worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen