29.7.12

Deze Week | This Week






Na meer dan een week schoolvakantie kunnen we stellen dat we de Pauzeknop hebben gevonden. Er kwam hulp in de Winkel en de Fabriek en dat geeft de kans om even op adem te komen. Natuurlijk werk ik aan het één en ander verder, Loslaten is een proces hè. Maar tussendoor eten we veel ijs, haak ik wat, kom er zelfs aan toe te gaan Zitten met Een Boek en fietste gister met een gelukzalige Grijns 15 km de Polder in voor Latte, Wijn & prettig Gezelschap op een winderig terras.

It took more than the first week of School Holidays to find the Pause button. Oh my. Some helping hands arrived for the Shop and the Factory. They give me the chance to catch my breath. Of course I will continue working on some things. I can assure you: Letting go is such a process. But I take loads of breaks, we eat ice-cream instead of lunch, while doing a bit of crochet. I even found time to read A Book. And yesterday I cycled 15 km for Latte, Wine & Good company on a windy terrace. With an XL grin.


10 opmerkingen:

  1. Goed voor jou!! Geniet er van (dan doe ik dat ook :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt alsof de rust om de hoek is komen kijken, wat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je vakantie en ik zou zeggen tijdens de buien maar lekker werken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo, ook hier merk ik dat van hard werken naar relaxen niet in 1 x kan...afbouwen en laten gaan...geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn dat je nu ook even de rust kunt pakken. Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed hoor! (dat ijs vooral ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heerlijk! En prachtige foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben Trots op u! Keep up the good work! (Zie, chillen is ook hard werken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een coole boekenlegger! Heb je die zelf gemaakt of misschien wel te koop?

    BeantwoordenVerwijderen