13.6.12

Oud vs Nieuw


Sinds De Boel hier op z'n Kop staat ontberen we een Stereotoren (het kan zijn dat de link u ontgaat. Laat dat dan vooral Los.) Mijn broer stond zowat de volgende dag al met de oude Pick-up en versterker van mijn Vader op de stoep, juist inschattend dat ik minus muziek een negatieve som is. Ik trok mijn oude vinyl van zolder en luister nu - lichtelijk melancholisch - naar Motown, Frank Zappa, Guv'ner, Finley Quaye, Bad Religion, Elvis Costello en Solex.

Maar wat te doen met al dat ook zo hele leuke, veel nieuwere, CD- en Digitale Materiaal? Juist. Ik kocht een Apparaatje. Kijkt u zelf maar. Het staat inmiddels te pronken op mijn werkkamer en draait nu, ter compensatie van al het Mijmeren, mijn Nieuwe Mantra:


14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig nummer is dit toch...
    En wat een prachtig apparaat ;o) maarrr, zo nu en dan vinyl is toch ook wel heel prettig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dingetje. Heb er ook een, maar niet zo'n leukerdje. En toch ook wel veel sterkte met alles, maar dat zo maar even tussen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die masking tape sale zorgde voor mooie omzet dus! Nuttige investering meid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De link ontgaat me enigszins, maar het is een gaaf dingetje wat je daar op de foto laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie "mantra", ik kende dit nummer helemaal niet. Moet vanmiddag naar de bieb dus ga meteen even zoeken bij de cd's.
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweeeeeeet! (platenspelers zijn vet cool!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooowh.. wat leuk, een pick-up! Ik heb er zelf geen maar moet op rommelmarkten altijd op zoek naar elpees! Nu wil ik nog heeel graag die van The Police!! Nog steeds niet gevonden.. maar, ik ga gewoon door met mijn zoektocht!! En, je liedje hierboven vind ik heel leuk! En wat een ontzettend gaaf filmpje!!! Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks mis met een potje Bad Religion en ik draai nog dagelijks platen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook onlangs ontdekt, heerlijk nummer...!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi liedje!
    Aardig mijmerig, btw. Vind ik dan...
    En je Apparaat vind ik ook wel wat..
    Ik blijf maar cd's kopen waar dan in no-time krassen opkomen.
    Dat krasserige klinkt bij een lp nog wel nostalgisch, maar bij een cd is dat zooo irritant! Dat heb jij vast niet met je Apparaat!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ik mijn nieuwe mantra heb gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een hip apparaat! Nu ben je helemaal HET grietje! En wat een fijn nummer. Ik had het niet eerder gehoord. Ik wil ook op zo een waterglijbaan... Lekker alles los laten even. Thnx 4 sharing! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen