4.6.12

Oh, Oh, Oh!








Het was bedoeld als eenmalig, maar na zo'n Succes komt er wellicht nog eens een vervolg: Open Huis in ons Hoofdkwartier in - overigens ontzettend gezellige - samenwerking met Hikjes in Huis
Wat was het leuk! Bloggers en Bloglezers in het Echt, Tweeps, Facebookfans, Nieuwsbrieflezers. Velen namen Vrienden en/of Familie mee. Spierpijn in m'n kaken van het vele lachen en kletsen. Mijn lieve schoonzusje bakte heerlijke suikervrije cake en muffins, het bleef bijna de hele dag Droog en oh, oh, oh, wat was iedereen enthousiast over onze Waren. 
Echt een Prachtdag! 

Bovenstaande foto's zijn gemaakt met Instagram. Ik ben net begonnen en vind het er erg leuk. Wil je meer zien? Klik dan op de button of hier.


15 opmerkingen:

  1. Oooh en aaah...ik duik even die webwinkel in om te snuffelen!!! mooi, mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooi.. ik had je binnenkijker al eens gezien. Echt super!
    En die masking tapes, sjezus wat veel. Ik ga er maar vanuit dat het voorraad is :)
    gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo'n succes was! Als je het nog een keertje doet moet ik wel een weekendje naar het noorden! ;)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Oh Oh wat heb ik gemist! Ben helaas lang niet 'bij de pinken' maar het leek me heel erg leuk dus ja, doe nog maar eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en dan kom ik weer!!!
    Weet nu de weg haha.

    (en nee ik schrok niet hoor , vond het vooral erg leuk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super uit... als er een volgende keer komt wil ik dat zeker niet missen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had daar ook willen zijn, maar kheb nog nooit van kaakheem ...gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een heerlijke dag en de foto's zien er super uit! Voor het eerst heb ik een beetje spijt dat ik uit Groningen verhuisd ben. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn te lezen dat het zo'n succes was. Helaas kon ik niet, maar als ik dat lees krijg nu een tweede kans. :-) Leuk!
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was zo leuk. En wat een gastvrijheid zeg!
    Straks een blogje over jullie open huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mocht het wat dichterbij zijn... Ziet er héél fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, volgende keer hoop ik erbij te zijn, dan maak ik er wel een weekendje van, want anders is het ietwat ver, maar dat heb ik graag voor je over hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sjips, paar dagen wat minder online geweest en nu gelijk dit gemist... ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O so mooj! Mees is dolgelukkig met zijn paarden- en circustrui en ik tape me suf...
    Annuhmiek

    BeantwoordenVerwijderen