1.6.12

Kom je langs?



Nog twee nachtjes slapen en onze Huiskamer verandert in een Winkel voor één Dag. Kom je langs? 

Janneke van Hikjes in Huis stalt haar vintage Speelgoed, Boeken en andere mooie waren uit. Onze PomPoms zijn live te bewonderen, net als alle andere Papierwaren van Een Nieuw Avontuur. We verkopen de restanten van de laatste omstebeurt-collectie (Snoozy, Duns, Tiny Revolutionary, Plastisock, JNY, Boobytags en meer), de laatste retrostoffen en een heleboel vintage prullen. En er is Limo en Thee en we rekenen nog steeds enthousiast op veel gratis Zon. 

8 opmerkingen:

  1. Ik ben nog steeds blut van Lissabon :(
    Maar ik wens jullie heel veel succes en plezier! En natuurlijk die zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Martine, ik had zo graag langs willen komen, maar ik zit met Lean (uit Tijnje, je weet wel)in België (ook leuk). Organiseer je het weer een keertje of weet je dat nu nog niet?
    Veel plezier in ieder geval.
    groet, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik durf niets te beloven ;-) Veel plezier in België en doe Lean de groeten!

      Verwijderen
  3. Iets te ver voor mij maar ik wens jullie veel plezier en ik zal duimen voor zon en natuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie veel verkopen.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een nobel streven, dat rekenen op de zon :-)
    Wie weet kom ik langs, ik weet het nog niet. In ieder geval een hele fijne én zonnige dag gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het op mijn blog vermeld :) Voor mijzelf is het te ver weg, maar klinkt superleuk! Veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk is het een succes geweest. Ik zou zeker zijn afgekomen als het niet zo ver was geweest.

    BeantwoordenVerwijderen