5.6.12

Kluskorting


De afgelopen 44 uur hebben we het hele Open Huis-spektakel weer ingeklapt. Alle overgebleven spullen tellen, terug in kratten, terug in het Magazijn. Fijn om alles weer eens door m'n handen te laten gaan.

De enige klus waar ik tegenop zag was De Tapekast. Zoveel rolletjes, zoveel te tellen, zoveel terug te leggen in de magazijnlades. En u moet weten: ik zit op Uitstellen. Dus ik deed eerst al het andere Werk. 
Tussendoor las ik de mail, de blogreacties, de tweets. Zoveel mensen die het jammer vonden dat ze er niet waren, voorál bij het zien van die Tapekast. 

'Win-win!' dacht ik een uur geleden. Iedereen die er niet was*, toch nog een pleister op de Wonde en ik hopelijk morgenmiddag véél minder Tape om terug te brengen naar het Magazijn. Lumineus Idee toch? 

Dus de komende 24 uur krijg je 25% korting op ALLE Masking Tape van Mt, Classiky, Somi en Decotape. Wie meteen met iDEAL, Paypal of Creditcard betaald heeft ze morgen al in huis. 

Ga ik nu nog lekker even heel veel andere onbelangrijke dingen doen. 

* ook als je er wel was, mag je natúúrlijk bestellen


5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne actie! Ik kom zo even digitaal bij je langs :) Dank je! Liefs MiM (zag er erg gezellig uit, volgende x hoop ik echt van de partij te zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voila!! 4 rolletjes minder om morgen terug mee te nemen en op te bergen in de magazijnlades :-)
    Inderdaad een leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Done :-)
    (slimmmme actie mevrouw!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He getsiederrie, ik heb nog steeds geen doekoes! :( Wel fijn dat het zo goed is gegaan en leuk was!

    BeantwoordenVerwijderen