24.6.12

Deze Week


Een kringloopkado van mijn lieve Zus. Oh, ik hou ervan. 
Vaak nog meer van het Idee dat iemand bij een Vondst 
meteen aan Jou denkt (briljant!) dan van de Vondst op zich.
Hoewel die er in dit geval zeker mag zijn. 



De inhoud is nieuw, vers, goed geconserveerd. Bijna te mooi
om te gaan gebruiken. 



De week begon met Zon. 
Bijna iedere dag ben ik ├ęcht blij als het Tijd is om mijn kinderen
van school te halen en weer bij ze te zijn. Op zonnige dagen verdwijnen
ze vaak zo de achtertuin in. 50 meter diep. Veel te ver weg. 
Meevoetballen is de enige optie. (oef)



Als het weer zich ervoor leent en de Tijd er is, blijven we
ook graag plakken op het Prachtige schoolplein dat 
onlangs geopend werd. Bedacht door de kinderen, gemaakt door 
henzelf, hun ouders en leerkrachten met hulp van Omgeef Mij.
Ze genieten nu volop van mooie waterloopjes, beestjes en bloemen.
En veel zand en blubsie.
Ik kijk er graag naar. 



Nog even en mijn Kleuter is een Eersteklasser. 
Hij is ineens fanatiek bezig met letters en maakte 
- tot grote Hilariteit van zijn broer en mij -
deze week een to-do-lijstje voor zichzelf. 
(nagels knippen en mand opruimen)



Toen mijn kinderen nog ├ęcht heel klein waren,
was ik wel eens bang dat ze, 
als ze Groot zouden zijn,
van Smartlappen, Gabber of Volendams zouden houden.
Maar als mijn Oudste deze week na mijn verzuchtende: 
'Zullen we even een plaatje draaien?'
Pizzicato 5 opzet, weet ik dat het Goed zit. 
En zucht ik gewoon nog een keer. 

Een fijne, droge week! 


PS Meer klein moois uit de week zie je via het blog van Anki





9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige tuin, wat een supertof schoolplein en dat to-do lijstje, smile, heeeeerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, vet to-do lijstje! (was het leven nog maar zo makkelijk he?!)
    En yoho, 50 meter diepe tuin? Jaloers! En ja, dat kringloopcadeautje is toch ook een gelukje via zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe cool is dat?! En ja ja ja, zulke vondsten zijn de beste,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief to-do lijstje! Moet je bewaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is er mis met smartlappen?? hihi
    Wat een geweldig schoolplein zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een moeilijke keuze tussen het schoolplein en jullie tuin. Ze zijn beide geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rijkdom voor de kinderen. Genieten! Als kinderen naar groep 1 gaan zijn ze nog niet groot hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke tuin! En dergelijke attente cadeautjes zijn altijd geweldig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf plein! En heerlijke foto's. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen