17.6.12

Deze Week


Een Vriendin bracht een mooie tas met Leesvoer mee. 
Heerlijk en zo Lief!




Mijn Jongste Held op Sokken kreeg van Larie! 
een vriend om hem over zijn Hondenangst heen te helpen. 
Dankje Alja!




Van zomer weinig sprake deze week, 
dan maar Lekker wegdromen in dit nieuwe Kookboek
van Yvette van Boven #hmmm




De oude lapjes van mijn Moeder liggen al bijna twee jaar 
op sortering te wachten. In de eerste doos al vond ik 
lapjes van oude jurken, kinderblouses en beddengoed. 
Alles ruikt naar haar. 
Verder ben ik niet gekomen. 




Ter bevordering van de productiviteit leende ik dit weekend
een werkplek. Eenmaal daar vermaakte ik me eerst uren
met allerlei andere onbelangrijke dingen, maar
gelukkig vond ik uiteindelijk mijn draai en 
werkte effectiever dan ik in tijden gedaan heb. 
Aan een Nieuw Product nog wel.


'n Fijne Week! 

5 opmerkingen:

  1. Die lapjes. Daar slik ik heel hard van.
    De foto alleen al...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te lezen. Zoals ik eerder al zei, ik heb net je blog ontdekt en ben m net gaan volgen. I love it! Je berichten laten me glimlachen, je foto's zijn om twee keer te bekijken. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen 'Thanx for sharing!'

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen en ik ben gewoon verliefd op die hond!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaft van dat boek!
    En wat lief dat je zo'n platte hond kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Djongoooo! Ik ben fan van Djongo. Je moet jezelf af en toe een slack cutten hoor, dus lekker aanzetten die platen! x

    BeantwoordenVerwijderen