25.6.12

De Stand van Haken (+ weggever)


Het weer leent zich nog steeds Perfect voor Haken
Tussen de drukke bedrijven door, mijn kleine Zenparadijs.
Collen en Dekens, warmtevoorraad voor de komende Winter.



Deze Col haakte ik naar het patroon van Yvonne
Met dunner garen, zodat 'ie ook nu lekker is. 



Voor een Vriendin haak ik een Granny Blanket in mooie zachte tinten. 
(garen ook van Yvestown)



Soms steekt toch ineens de Haast weer de kop op. 
Bestel ik hop-hop online een Haaknaald, 
blijkt het een 0,5 mm in plaats van de 0,5 cm
die ik had bedoeld. 

Zo'n dunnetje, daar weet ik geen raad mee. 
Kan ik er iemand blij mee maken? 

15 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een heel groot verschil... zo klein dat gaat mij niet lukken. Mooie collen heb je gemaakt! Extra afdeling in je shop zou ik zeggen!
    De prins ook lief, de mijne staat met z'n wapperend sjaal mijn tape te bewaken!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha, de stand van haken :D

    en ik kan het nog steeds niet, maar het staat op de planning.
    voor ooit enzo....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mij kan je er blij mee make, ik heb pas van een collega restjes hele dunne katoen gekregen:-).
    Mooie nagels ook;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haak ook altijd met lekkere dikke naalden (drumstokken volgens mijn vriend), maar reageer toch even, om te zeggen dat ik het prachtige foto's vind, met prachtige resulaten! Stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je col echt super geworden, toffe kleurtjes enne ik heb net dit weekend iets gehaakt met naald 1,75, dat was me al een gepriegel genoeg ;-)

    Fijne week, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo aan het haken geslagen bent!
    Ik denk dat ik niet zo geschikt ben voor zo'n superdun haaknaaldje, maar wil wel even roepen dat ik je col heel mooi vindt! Bij deze dus! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collen! En nee, ook mij maak je niet gelukkig met zo'n dunnen haaknaald. Kan überhaupt nauwelijks haken, af en toe lukt een bloemetje mij :)
    (volgende keer je bril maar weer opzetten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave collen! (wat een gek woord)
    De winkel van Yvonne is net een snoepjeswinkel hè?
    Mij zou je wel blij kunnen maken met zo'n dunne naald,
    ik ben erg van de randjes haken dus gebruik ik regelmatig
    priegel-haak-naalden ;-) deze maat heb ik nog niet...

    xx en zen hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo'n dunne naald! Wist niet eens dat dat bestond :-)
    ik bn sinds kort gestart met haken en het is echt verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met dit weer vliegen de sjaals-dekens-slingers-kussens van de haakband!
    Mooie kleuren heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik nu maat 1, maat 0,5 zou zeker een uitdaging zijn! Dus graag! Wat is die eerste foto leuk met het konijn :) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja als ie nou roze was??
    Haha geintje, nee daar begin ik niet aan,(dat gepruts)
    Maar het zijn wel fijne haaknaalden he,ik heb ze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wil je me dan ook haken leren, hihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie haakwerkjes! Hier nog iemand die haken maar niet onder de knie krijgt. Mijn handen gaan er ook altijd pijn van doen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik te krampachtig bezig ben. ;) Misschien in de vakantie toch nog een keer proberen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kleine prinsje ook heel mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen