17.4.12

Van Details


Eén van die Dingen die kleven aan het speur- & vindwerk waar ik zo van hou: het duurt soms eeu-wen voordat ik beet heb! MMMG spant daarin de Kroon. Met stip! Bijna twee jaar geleden vond ik dit geweldige label en hun oog voor Detail pakte me meteen in. Vele pogingen tot contact volgden. Soms kreeg ik een reactie, vaak niet. Want zo goed als Zuid-Koreanen zijn in Ontwerp, zo slecht zijn ze in communiceren.
Maar deze aanhouder won! In januari kwam het via via tot een deal. 
En dat het nou uitgerekend vandaag werd afgeleverd. Kijk nou toch eens! 

8 opmerkingen:

  1. Mooi! Vooral die muismat is leuk. Het is dat ik er al 3 heb,anders had ik die genomen.Veel plezier met je aanwinsten.
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, die zijn zeker het wachten waard!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik word weer hebberig!!!!
    was het wachten wel waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede vangst hoor en zekers het wachten waard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat mooie spullen. Een volgende bestelling is nu al zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee jaar! Je hebt wel een enorm trendspotting talent, want juist de laatste tijd zijn deze prints heel gewild volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen