2.4.12

Toen


Vijf jaar geleden rond deze tijd bracht ik alle vrije uurtjes buiten werktijd en (op)voeding door achter de naaimachine en de computer. Een kleine collectie en een bescheiden website waren half april klaar om online te gaan. Op 17 april schreef ik omstebeurt in in het register van de Kamer van Koophandel. Als postorderbedrijf, de enige geschikte optie. Webwinkels waren blijkbaar nog niet zo gangbaar. Mijn bedrijf was een feit.



Er was nog veel ruimte op het web en via mond-op-mondreclame bouwde de winkel in korte tijd een naam op. Al in mei werd ik benaderd door Susie Shoppingguide voor een plaatsje tussen de 100 leukste webwinkels. (dat waren vast zo'n beetje alle webwinkels van NL) Ik voelde me natuurlijk reuze vereerd. En dat gold ook voor onze enthousiaste modellen. Een echte fotograaf kwam, we sloegen een flinke voorraad spekjes in en ze stonden er zó op. Een paar maanden later verscheen een dik boek en omstebeurt stond erin. Apetrots op zo'n flitsende start!

Er is inmiddels veel veranderd. Van stof naar papier. Van hobby naar (meer dan) fulltime baan. Ik had Toen nooit kunnen vermoeden hoe het zou lopen, maar ben nog elke dag zó Blij dat ik eraan begon.

We vieren de komende maand feest en trakteren er vanaf morgen lekker op los via Blog en Twitter, op Facebook en Pinterest en in de webwinkel. Dus hand aan de knop!

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met 5 jaar Omstebeurt!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt supergaaf om te lezen dat je Toen zo bent begonnen en nu 5 jaar verder bent! Gefeliciteerd! Ik shop zakelijk én privé graag bij je en wordt altijd verrast met een mooi pakket, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn succesverhaal!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van! Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, 5 jaar alweer... gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verhaal! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!
    Groet,

    Maartje van www.gaafhergebruik.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van ♥-e hiermee hoor!! Erg leuk dat 't zo goed gaat!! Ik vind je webshop/-site altijd erg leuk om op rond te neuzen!! Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan, een echte pionier. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HIP HIP HOERA !!!! 5 dikke jaarkussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera!
    Mooi om te lezen hoe het begon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je, inmiddels oude, avontuur. Telkens wanneer ik de nieuwsbrief ontvang of weer eens snuffel in je winkel denk ik.. hoe doet ze het? Eigen bedrijfje, internet is toch 24 uur 7 dagen per week en een gezin en jezelf niet te vergeten. Petje af en op naar de 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig en heel knap gedaan, je hebt iets moois opgebouwd! respect voor jou en gefeliciteerd natuurlijk x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Daar droomt iedereen toch stiekem van?! Ik in ieder geval wel. Gefeliciteerd met je jubileum en nog veel meer succesvolle jaren toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals gefeliciteerd! En wat geweldig leuk om te lezen hoe je bent begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je 5-jarig jubileum.
    Mag ik nog een kleine opmerking plaatsen? Het is mond-tot-mondreclame. Mond-op-mond doe je bij beademing.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, leuk om je verhaal te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Feestje!!! Ik ben blij met de switch van stof naar Papier. Ik word altijd zo blij van jou winkeltje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hieperdepiep Hoera - Gefeliciteerd! - Je hebt iets heel moois opgebouwd!

    BeantwoordenVerwijderen