20.4.12

Easy Peasy DIY Washi Mini-Garland

Een klein nadeeltje aan dat Glorieuze Zelfstandig Zijn en vooral aan het koppig vasthouden aan Alléén-willen-werken is Tijdgebrek. Dat zet bij mij acuut de rem op elke vorm van Creativiteit. Geruime tijd draal ik al met een hoofd vol Plannen om de Tekentafel en vind steeds iets Anders Heel Belangrijks om mee bezig te zijn. Het zal u niet onbekend voorkomen. Dus ik laat deze verhandeling hierbij. Stelt u zich voor dat ik mij daar dan weer in verlies. Dit zou dan opnieuw ten koste gaan van een mógelijke Creatieve uitspatting.

Dus.
Om het feestgevoel hier op 17 April jl. te verhogen at ik met mijn Jongens Taart & Friet. Tijdens deze Happening maakten we een Erg Eenvouding Washi Mini-slingertje. Als volgt:


Knip een reep van ca. 15 cm van een A4 (portrait) 
en beplak deze met stroken Washi Tape.


Knip de geplakte stroken uit.


Plak de uiteinden aan elkaar in rondjes, telkens 
met een vorig rondje ertussen.


Waarom leg ik het nog uit? Het is echt té eenvoudig. 


 / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / 

Ook erg Sfeerverhogend is alle Verjaardagspost die op de mat valt 
in het kader van deze Actie. Je kunt nog tot 27 april meedoen.

En voor wat extra Feestvreugd krijg je DIT weekend bij elke bestelde SET PomPoms een gratis PomPom in een kleur naar keuze Kado (de maat kiezen wij dan, da's wel zo handig). Vermeld je voorkeur bij de opmerkingen in je winkelwagen. Komt het helemaal goed.


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Vrolijke slinger! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is MT toch fantastisch hè, weer al zo'n leuk en easy idee. Ik hou ervan en ook van dat kastje op de achtergrond, heerlijk heerlijk :-)

    Fijn weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzetten leuk idee! Dus ook maar eens gedaan met de kinderen die zin hadden. Slimme kinderen, gewoon het tape langer maken dan het papiertje en hopla! vastplakken, ZONDER geknoei van lijm erbij! Kids blij, moeder nog blij-er

    BeantwoordenVerwijderen