4.4.12


Toen ik vanochtend wakker werd, stonden ze zomaar op mijn Nachtkastje. 
Mijn trouwe omstebeurt-collega's. Altijd zo stil en rustig, 
nu uitbundig joelend, met een bonte verzameling kadootjes en taart. 
Een grote, dampende Koffie Verkeerd stond klaar. 

Na het ophalen van wat fijne herinneringen en anekdotes - die we verderop in deze maand heus nog met je gaan delen - moest er natuurlijk wel weer gewerkt worden. 

Computerwerk stond vandaag op de planning. Ik maakte een begin aan een site voor een kleinschalige Kinderopvang en trok ook even de bezem door omstebeurt. De Fabriek heeft verlof. En voor een Fuif moet de boel wel even aan de kant natuurlijk. 

Maar oh. Ik ben zo in mijn werk op gegaan, dat ik de Fab Five vergeten ben. 

- - - - - - - - - - - - - - - - 

Heb je de #omstebeurtisjarig Twitter-actie gezien? 
Je hoeft alleen maar te retweeten en maakt kans op een stempelset van Zoe.
Wel even voor morgen 5 uur doen.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk personeel heb jij toch! Kijk ze daar nou toch eens staan... ♥
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, voor jou, met je hele crew, die collega's zou ik ook wel willen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke collega's, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet heel erg glimlachen om deze foto.
    Fijn wakker worden zo ;)
    en die gestreepte tas bij die kangaroe, hilarisch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk personeel!
    En ook nog een bloemetje van meneer Ko Ala :) Geweldige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je vijf jarige jubileum! Ik ben nu al benieuwd naar de herinneringen en anekdotes van vijf jaar omstebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefelicitaart en nog vele jaren door aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk wakkerwordmoment zo! Dochter vraagt al waar het feestje is want het lijkt haar erg gezellig met al die dieren met feestmuts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk om zo wakker te worden... Leuke personeels-foto ook! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen