30.4.12

Blessings


We telden de dagen af en eindelijk is het zover: het is vakantie! En vandaag brak zowaar de Zon door. Een Zegen op zich. Zou het Lente worden? 
De pruimenbloesem bloeide. Binnen hingen we de gehaakte Appeltjes van Ingrid in een tak. Een mooi Ruilkado dat al een tijdje geleden in de bus lag.

De komende dagen tanken we even bij*. Het liefst buiten. 
Maar mocht het toch nog weer gaan regenen, dan hebben we genoeg Bakinspiratie om onze dagen mee te vullen. Van mijn zus kregen we een heerlijk Bakboekje uit Parijs. 


Carambars vertegenwoordigen voor ons de fijne vakanties die we vroeger met ons gezin - jaar na jaar - doorbrachten in Frankrijk. We aten ze daar en namen altijd een flinke voorraad mee naar huis. In elk wikkel staat een Frans raadseltje of grapje en zo leerden we al heel Jong, dat Franse humor 
te slap voor woorden is. 

Meer Zegeningen zien? Kijk op het blog van Anki voor alle deelnemers.

 / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / 

Tijdens deze Pauze krijg je in de winkel 10% korting op je gehele bestelling. Dus ook op alle Nieuwe Waren van Polkka Jam, alle nieuwe rollen tape en andere aanwinstenBestellingen worden vanaf 7 mei weer verstuurd. 




11 opmerkingen:

  1. Geniet er maar lekker van!
    Wat leuk dat boek!
    Wij gingen altijd naar Terschelling of zo,dus ik ken het niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooowh die Carambars!!!! Die zijn zooooo lekker!!! Vooral die caramel!!! Doet ons ook herinneren aan onze heeerlijke vakantie in Frankrijk afgelopen zomer!! :)) En jullie voorraad is nu weer lekker aangevuld.. :)) lekker lekker lekker!!! En, je huisje vind ik er erg gezellig uit zien!! Geniet van de vakantie!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carambars, die komen me ook bekend voor! Ik wil ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, die Carambars. Die aten mijn zus en ik vroeger altijd tijdens onze zomervakanties in Frankrijk. Ik krijg de smaak meteen in mijn mond. Echt nostalgie.
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk plaatje van je huis en leuk, die appeltjes.
    Geniet lekker van je welverdiende pauze.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bonjour mon amie

    ik neem ze mee,

    a bientot

    bisses

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blauw. Hoe kan blauw nou zonnig zijn? Deze is het. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een heerlijk plaatje.
      Ik kan er naar blijven kijken!

      Verwijderen
  8. Die lamp boven je tafel! Helemaal geweldig en best grappig. Zou er een plumen in doen http://eushop.plumen.com/products/plumen-001-screw-fitting maar dat is natuurlijk akelig persoonlijk en best brutaal van mij, ik weet het.
    Prachtige foto, straalt ontzettend veel lente-gevoel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kleurtje op je muur! Dat ziet er echt vakantie-achtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen