1.4.12

Blessings



De week was een wervelwind van nieuwe Ervaringen. De dagelijkse Dingen daarin een fijn houvast. Mijn Jongste leefde vol verwachting toe naar Palmpasen, de viering van nieuw Leven en de nieuwe Dag. De stok werd iedere schooldag iets meer versierd en vrijdag mocht de Broodhaan* erop geprikt: klaar voor de optocht, zingend door de buurt en het park.
Het was een Zegen hem zo te zien genieten!

Bedankt voor alle lieve reacties, de Post, de mail, de tweets. Ik blijf het maar zeggen. Het is overweldigend. Zoveel zorgzaamheid van 'onbekenden'. Moed geeft het, absoluut!

Meer klein geluk zien? Kijk op het blog van Anki voor de andere deelnemers.

Vanaf morgen pik ik de blogdraad weer op. Er is reden voor een Feestje en dat grijp ik graag met beide handen aan: omstebeurt bestaat in April VIJF jaar en dat gaan we vieren jonge, poeh!

* de broodhaan haalde nipt de finish en helaas niet meer de foto #hmmm

6 opmerkingen:

  1. zo leuk Palmpasen, ik vond dat vroeger ook superleuk om te doen. wij brachten de stokken altijd naar de bejaarden geloof ik :D
    helaas doen ze dit niet bij ons op school, jammer eigenlijk. zo'n leuke traditie!

    en ik ben altijd in voor een feestje en fijn dat je weer een beetje terug bent x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blije zonen zijn balsem voor de ziel.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons geen Palmpasen dit jaar, vanwege het afscheid van de directeur. Wel vreemd... Dan gaat het gewoon over. 5 jaar alweer? Waar was ik de eerste 4 jaar dan? Ik was weer heel erg blij met de levering deze week! Als ik toch een grote zak met geld had.... Nog bedankt voor de mooie poezieplaatjes! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah palmpasen! Ik heb nog foto's van mezelf met zo'n stok en haan, maar hoe het nou precies in z'n werk ging ben ik vergeten :)
    Wow, bestaat omstebeurt al vijf jaar? Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Palmpasen! Leuk! Al snapte ik vroeger niet waarvoor het was, maar al zingend door het dorp met je mooie versierde stok, een hoogtepunt! <3 Mooie blessing!

    BeantwoordenVerwijderen