11.3.12

Blessings

Deze week werd ik Blij van alle nieuwe Papierschatten die vanuit allerlei hoeken van de wereld werden bezorgd. Ik koop alles online in en het is - net als voor mijn klanten, die het ook van digitaal beeld moeten hebben - vaak reuze Spannend hoe alles er dan in het Echt uitziet. Deze week enkel meevallers (en gelukkig is dat geen uitzondering)




Er kwamen mooie vellen (en kaarten) uit Denemarken. Het oranje is lekker knallend Fluor en de patronen zijn weer verrassend mooi. Het is pakpapier, maar het is heel stevig en daardoor uitermate geschikt voor allerlei andere leuke doeleinden. Ik maak er zelf graag enveloppen van met een mal en heb op Pinterest al veel meer leuke Doe-Het-Zelf-Projectes gezien.




Er kwam een hele grote doos uit Korea. Mijn twittervolgers hebben het hele avontuur kunnen volgen: het pakket reisde van Zuid-Korea naar Noorwegen (?) en weer terug en belandde bijna een half jaar na verzending tot mijn grote opluchting toch nog op de juiste bestemming. Mooie mobiles, pop-out kaarten en meer. De kleuren zijn zo mooi en je ziet dat het met veel liefde en aandacht ontworpen, gemaakt en verpakt is. Prachtig! 




Veel nieuwe Masking Tapes uit de voorjaarscollectie van Mt. Oogstrelend! Nieuwe patronen en Bekende patronen in nieuwe kleuren. Fanatieke Mt-fans vielen meteen aan toen ze net online stonden. Zo leuk, dat enthousiasme. Wat ik overigens volledig deel! Voor wie het nog niet zo snapt, wat dat nou is met die Magische Rolletjes: lees bij Marlous over Tape-Geluk en kijk op mijn Pinterest-pagina voor wat inspiratie.




En ik mocht twee sets Kaarten van Kim Welling toevoegen aan de collectie. Mooie illustraties, gewoon van Eigen Bodem. Mijn favorieten! 

Ohh, wat heb ik toch leuk werk! 
Ik Tel mijn Zegeningen.

Meer geluk zien? Kijk bij Anki voor alle andere Tellers. 


17 opmerkingen:

  1. Ik kwijl nog net niet bij het zien van deze mooie spullen! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat een mooie producten weer! Ik word meteen hebberig.... Kwijl! Ik geloof dat ik je snel weer eens een digitaal bezoekje moet brengen... (ik was nog nooit teleurgesteld, het echte product is steeds nog mooier dan de foto in je shop. Soms ben ik echt blij verrast over het materiaal en de kwaliteit. Helemaal top!) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, hele mooie en fijne spullen. Jouw winkel(tje) is heel gevaarlijk voor mijn portemonnee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al kwijlend die 'maan-kaart' gezien en ik moet mezelf echt even inhouden :) Wel fijn dat je inkopen vaak niet tegenvallen, lijkt me best moeilijk om te beoordelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik kom snel weer (virtueel) langs!!
    Eerst bankrekening spekken haha

    Prachtig weer allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit! moet ik maar weer bestellen
    binnenkort ;-)
    Ook hier eerst even de bankrekening op peil laten komen...

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat papier, prachtig, ik kom snel weer bij je langs ;)
    En wat een mooie aanwinsten weer. Ben superblij met mijn nieuwe tapejes (als rasechte mt verslaafde)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan die Tapir tussen dat tape-geluk..dat maakt het helemaal af voor mij. Fijne dingen weer, wat een leuke rubriek toch! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk papier!! Leuke tape!! Alles leuk!!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er allemaal mooi uit zeg, word er hebberig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne spulletjes! Een lust voor het oog. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi mooi mooi! Ik heb je getagged in een Q&A, als je mee wil doen:
    http://tinygreenbirdsayshi.blogspot.com/2012/03/11-things-chain-mail.html

    Hier kan je het vinden :) Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat een tape avontuur!
    prachtige vondsten weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen