29.2.12

My Favorite Five #4

Iemand had me moeten Waarschuwen, dacht ik toen ik Pinterest voor het eerst bezocht. Dit is té leuk. Urenlang heb ik de afgelopen maanden Glazig naar het Mac-scherm gestaard. Al dat Moois in de Wereld.
Ik probeer er niet de hele dag als een soort Evangelist over te praten en mijn Pins te beperken tot Thema's die me écht bekoren. Maar oh, het één leidt zo makkelijk tot het ander: gister kocht ik bij Broesj twee Vintage spelden. Vanochtend móest ik ineens heel Urgent mooie broches pinnen. En natuurlijk moeten daar een paar van mijn eigen exemplaren tussen.
Ik koos mijn Vijf Favorieten:

Vintage Exemplaar van de Sunday Market

Enna via Guten Appetit

Nog meer Vintage.
(één van zeven kleuren uit mijn collectie)

Tas-ka

Frank & Gertrude


Pin jij ook? Laat me weten waar, ik vind het leuk je te volgen.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nog even een nootje voor iedereen die gister reageerde: de Kapitein en ik waren verheugd met zoveel Hartelijkheid via Blogger & Mail & Twitter. Het deed ons Vertrouwen goed te merken dat jullie Ontsteltenis even groot was als de onze en iedere keer als we tegen elkaar zeiden 'Zei je wel!' raakte het incident steeds een beetje verder bij ons vandaan. Bedankt voor wat je deed en zei.



16 opmerkingen:

  1. Prachtige broches (pins...leuk die woordspeling)! Ik zit zeker ook op Pinterest. Al best een poos en verzamel er allerlei moois. Kimminita is my name ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk verslavend eh! :)
      Onder 'carolien michiels' moet ik te vinden zijn:)

      Verwijderen
  2. Pinterest is inderdaad "vreselijk!". Maar oh zo handig om ideeën te ordenen. Mij kun je vinden onder becced.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi,ja vreselijk..je wordt er nòg nieuwsgieriger van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet op pinterest (gelukkig, anders zou ik helemaal niet vanachter de computer weg te trekken zijn!)
    Maar je broches vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-D Zo goed, dit! 2-0 voor de kapitein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb pinterest nog niet uitgevonden, voor mij misschien ook maar goed ;) De smile is weer terug wat betreft je kapitein.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ten eerste wat heb je een leuk blog haal er erg veel inspiratie vandaan! bedankt:) Pinterest is inderdaad echt 'verschrikkelijk' maar zo handig!! Ik ben te vinden onder de naam doris.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben meer van de echte pins.... kreeg er laatst 1 van mijn moeder, een keith haring pin.... had bedacht wat vaker mijn kleren te versieren met een broche.... leuke inspiratie zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ha, ik heb af en toe ook echt een Pintervention nodig ;)
    ik zit er ook, maar dat wist je allang natuurlijk
    fijn dat de kapitein weer trots over straat kan, een wijze les geleerd (al blijft het stom) "march to your own drum"

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De zwaluw is mooi zeg!
    En hoera voor de Kapitein en hoera voor jou. Het incident is vast niet meteen vergeten, maar hopelijk hebben jullie er wel wat meer lak aan gekregen. Laat het maar afdrijven... een Kapitein krijg je niet zomaar klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. verslavend, maar leuk! mij vind je hier: http://pinterest.com/elsk/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben er ook zo'n fan van! Mij vind je hier http://pinterest.com/naja/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooi geel knopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Misschien wordt het toch tijd me eens te verdiepen in Pinterest,maar ik ben zo bang verslaafd te raken....;)

    BeantwoordenVerwijderen