15.2.12

My Favorite Five #3

Een voorzichtig zonnetje schijnt hier vandaag.
Ik verlang al weken naar dat moment dat je 's ochtends alleen in een jurk hoeft te stappen, blote benen én voeten als dat kan. Het komt vast als een boemerang in mijn nek terug, maar ik heb mijn zomerjurken uit de kast getrokken.

Mijn vijf Favorieten op een rij, op de kast getaped:







Ik ga er de rest van de middag naar kijken.
Mijn beenwarmers hou ik nog even aan.

* Meer Favorieten-lijstjes zien? 
Kijk ook eens bij Ingrid, Mirjam, Philomeen en meer bloggers.


15 opmerkingen:

  1. ach ja, de jurken-om-blote-benen tijd komt er weer aan... Heerlijk!
    De appeltjes jurk is gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat een fijne collectie, ik heb er ook zo'n zin in ..Jurken..
    ik doe ze nu maar aan met een maillot, maar ik wil ook blote benen en wapperende jurken in een lentebriesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die 3e met appeltjes vind ik vooral helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja, die eerste is mijn favoriet, maar ik zie waarom het vijf favorieten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dude, ik héb niet eens vijf jurken. Schandalig hè ;-P (zou mijn trouwjurk erbij moeten hangen, dan haal ik het. Die is best favoriet ook, maar dat terzijde). De onderste is om te kwijlen... mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ook (bijna) niet wachten totdat het rokjesdag is! Mooie exemplaren heb je daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw, schoontjes! Zeker die laatste, waar komt die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha optimistisch! Ik hou ook erg van jurken maar draag ze zelden, heb spierwitte spillebenen, beetje jammer! De derde vind ik echt wel heel super trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vindt ook het appeltjes jurkje het leukst en wat een leuke spulletjes liggen er op de kast.
    Oh ik verlang nog meer naar de lente door jou blogpost.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle vijf mooi, maar die laatste zou ik zó van je overnemen, mocht je hem (haar) ooit kwijt willen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, heerlijke gedachte. Een zomer jurk en blote voeten, ik wacht met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een paar dagen geleden ben ik je op Twitter gaan volgen en nu stuit ik per ongeluk op je blog: wat een leuke zeg, ik ga je volgen!
    En wat betreft de jurkjes: die met die appeltjes, moooi...helemaal mijn ding.
    Groetjes, Chantal van formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, ik ben zo toe aan zomer en blote benen en blote voeten en fijne zwierige jurkjes... Heerlijk om jouw collectie te zien. Heel dicht bij de verwarming lijkt het net even....
    Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. :)) Die met de appeltjes vind ik wel heel leuk hoor! Zou hem nu gerust aan doen.. als ik jou was :)) Met een leuke kleur maillot eronder!!
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede smaak! Anders trek je ze toch alvast aan mét beenwarmers en vest ;)

    BeantwoordenVerwijderen