26.2.12

Blessings


Zondagavond zaten we aan de eettafel met een volle agenda op schoot. Zo vol dat het eigenlijk op voorhand al te veel was. Maar we hebben het gehaald. De Week is achter de rug en het viel reuze mee. Wat volgens mij vooral te danken was aan allerlei Attentheid uit Onverwachte Hoeken. 


Een klant die een tijdje terug PomPoms kocht voor haar Bruiloft, stuurde een boek om ons te bedanken. Het was al een verrassing zo'n lekkere dikke envelop op de mat te vinden, de Inhoud was nog leuker en eigenlijk vind ik het nog wel het áller-leukst dat Onbekenden de moeite nemen Iets te sturen. Zomaar.


In het ziekenhuis kregen de Jongens spontaan een uitgebreide demonstratie CT-scan toen ze stiekem door een kier in de deuropening stonden te gluren. De laborante nam echt de tijd en was heel vriendelijk. Zomaar. 


Naast de Blauwe envelop, de altijd gezellige uitnodiging om BTW-aangifte te doen en de ongevraagde folder van de Makro, lag Heerlijke Eiland-Slakkenpost van Daan. Zomaar. (ik werd er wel een béétje jaloers van)


Met mijn lieve vriendin Gees ging ik een dag weg, tijd om bij te kletsen, beetje winkelen, wat zaken regelen. Het was al heerlijk om weer eens een hele dag in haar aanwezigheid te vertoeven. We hebben heerlijk gelachen en ik kreeg van haar een mooie Shawl en een Uilenmok van Donna Wilson. Zomaar. 

De Week die voor ons ligt is een stuk rustiger: het is Voorjaarsvakantie. Lekker veel uitslapen en nagenieten van al dit Moois.

Meer klein Geluk zien? Kijk op het blog van Anki voor een overzicht van alle deelnemers. 



8 opmerkingen:

  1. Fijn al dat ge-zomaar om je heen. En laat ik nou weten dat jij dat zomaar waard bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel ik wou net hetzelfde zeggen als Roos.
    Je bent het echt waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne verassingen die je de drukke week zomaar doorslepen....!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jah, dat soort dingen maken je week nou gewoon GOED :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke week en ook nog een heerlijke vakantieweek in het vooruitzicht! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie. Heerlijk zon rustige week na een drukke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt super, dan kun je er weer een hele week tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooie week, naast alle drukte.
    Wat bijzonder dat de jongens een rondleiding en uitleg wat betreft een CT-scan kregen.
    Morgen krijgt mijn zoon Job(12) een CT-scan van zijn hoofd (het gedeelte achter zijn oor. Heb het zelf nog nooit in het echt gezien of meegemaakt en vind het best spannend. Zeker wat de uitslag betreft.....
    Maar voor jullie nu heerlijk genieten van een week vakantie.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen