12.2.12

Blessings


Het was een week met goede dagen en minder goede dagen. De grootste piek tussen de dalen was de geboorte van ons nieuwe vriendje Naut, ruim acht pond blakende Gezondheid. Of misschien nog wel meer het zien van zijn Trotse en opgeluchte Moeder die het zo goed heeft gedaan. En doet.

En er gloort wat hoop aan de horizon: ik kocht een Crockpot op enthousiaste aanbeveling van Janneke. Om het Noodzakelijk kwaad van Alledag wat overzichtelijker te maken, iets waar ik op het moment stevig behoefte aan heb. De groentecurry en de paddenstoelensoep die er de afgelopen dagen uitkwamen waren alvast niet te versmaden, evenals de Tijdsbesparing. Hiephoi.

Meer zegeningen zien: kijk op het blog van Anki

12 opmerkingen:

  1. wat een leuke daily-mood-buttons! Een fijne nieuwe week gewenst met veel dagen die aanleiding geven voor de Good d:)y-button!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je komende week de bovenste button maar veel mag dragen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach en dan heb ik ook nog een bestelling geplaatst...of word je daar wel vrolijk van? ;) En ik vind die bovenste button veeeeeeeeeeeel leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuuuuurlijk, werk is altijd leuk! ;-)

      Verwijderen
    2. He get, las ik zo over het wonder van geboorte heen... gefeliciteerd! :)

      En yesss, mijn bestelling is binnen, dank! Leuk frans notitieblokje heb je voor mij uitgekozen, zeer toepasselijk met de zwarte kat en mijn naam onderaan minus de L :)

      Verwijderen
  4. Klinkt spannend de crockpot, ik ga maar eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die buttons zijn echt goed & handig! Gefeliciteerd met de geboorte van Naut! Fijn dat hij er is.
    En die crockpot begint mythische vormen aan te nemen, ik ga me er ook maar eens in verdiepen... :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Coole buttons! Misschien ga ik mijn post maar ondertekenen met je grrr-stempels ;-P altijd ff lekker afreageren.

    Snuif maar lekker baby voor wat broodnodige energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Die onderste button draag ik in gedachten tot een uur of 10.00u. Mijn ochtendhumeur is berucht. Succes met alle pieken en dalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera voor Naut!

    en die crockpot klinkt als mijn ouderwetse hooikist, waar soep en co in suddert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ken je die van die vrouw die een jaar lang iedere dag iets in haar Crockpot klaarmaakte?
    http://crockpot365.blogspot.com/

    : )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed, dat je bewust rust en overzicht creëert. Ik ben benieuwd naar de crockpot-avonturen: ik houd het in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen