10.1.12

Perfect!


Het tellen van mijn Zegeningen is voor mij momenteel hét Mantra.
Dus ik ga nog even verder.
Een paar dagen na mijn Grote Zoon verjaar ik zelf. Ieder jaar vieren we in duo. En zo werd ook ik dus afgelopen zaterdag énorm gezellig in de watten gelegd door familie en vrienden. Met een daguitje naar keuze met mijn lieve vriendin Gees, verpakt in een mooie envelop, een etentje in het fijne gezelschap van Joyce, een prachtige, dikke encyclopedie voor de broodnodige inspiratie, veel hyacinten, een mooi snoepverpakking én een gevulde spaarpot om de rest van dit 36e jaar fijn te spenderen aan kadootjes voor mezelf.
Stuk voor stuk Perfect Passende kado's. En dat is een Geschenk op zich.

17 opmerkingen:

  1. Heel fijn is dat, als mensen precies weten waar ze je zo blij mee kunnen maken. Gefeliciteerd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaren :) En dat spaarpotje is zooooo schattig! Perfecte cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kadootjes krijgen blijft gewoon heerlijk, van harte ook en geniet van het kijken naar al dat moois :-) das alleen altijd al fijn vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hiep hoera dan nog! En gefeliciteerd natuurlijk! Mooi gevierd zo te zien!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooooi!
    Zondag is het je verjaardag toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Martine, gefeliciteerd, dat het een Mooi jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd lieve Martine! Wat een coole envelop! Super! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Wat een leuk idee een spaarpot met inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hiep hiep. Ik wens je een jaar van balans en vol zegeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkige verjaardag! En dat olifantje staat ook op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat, ook voor je zoon natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd (alsnog ;-)) en nog vele mooie jaren (met véél zegeningen) toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! En om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben dol op hyacinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Martine! Leuk is dat als je zulke passende cadeautjes krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jaaaaa zeg... Had ik helemaal jouw verjaardag gemist. Nog een veel te late maar niet minder gemeende dikke gefeliciteerd!!
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen