23.1.12

Blessings


Tot een jaar of tien geleden verkeerde ik in de stellige overtuiging dat Kinderen niks voor mij waren. Ik was altijd té onhandig of té druk met de jongelingen van een ander en wist door het werk dat ik al jaren deed, hoe ingewikkeld het Ouderschap is.

Maar als vroeg op zondagochtend mijn jongste Zoon fluisterend aan de bedrand staat met dit Portret - kadootje voor boven mijn bed - ben ik zó Blij dat ik toch ergens van mening ben veranderd. En ik tel mijn Zegeningen met mijn grappige, zachte, flexibele, mooie Zonen. 

Meer Zegeningen zien: kijk op het blog van Anki 

10 opmerkingen:

  1. Ik heb ook altijd heel hard geroepen dat kinderen niets voor mij waren. Sinds het uit is met mijn vriend, denk ik daar nu heel anders over hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!
    enne, wat ik je nog wilde vertellen; 'k heb de poster ontvangen hoor, "fur neil" en ik ben er heel-super-blij mee!! 'k heb twee kinderen (jongen van 10 en meisje van 8 jaar) en zij waren allebei ook heel enthousiast!! hij hangt al op en 'k moet er vaak naar kijken :))
    dank je!!
    lieve groet, herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie on-sofische kunst :-)
    Kids are life savers, daar weet ik alles van (en van zachte zonen ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en eerlijk en ontroerend stukje.
    En ik heb ook lang gedacht dat het niks voor mij was, maar toch wel :D
    Met andermans kinderen heb ik wel wat vaker moeite ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer herkenbaar!!! Ik heb ook altijd gezegd...ga niet trouwen, ik wil geen kinderen en zelfs na de 1e zei ik dat het goed was zo. Nu getrouwd en mama en papa zijn heel gelukkig met 2 prachtige meiden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg! Heel herkenbaar, dat denken dat het niks voor je is, hier begint de omslag te komen geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post. Ik herken dat. Ben geen kindertjes mens, maar heb inmiddels 8 kinderen en ben er zoooo blij mee.
    Inmiddels zijn ze groot en het is nog steeds leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en ontroerend!
    Helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar!! En dit zou je idd voor geen goud willen missen zo'n mooie lieve tekening speciaal voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen