1.12.11

Aanpakken


Al een tijdje terug 
beloofde ik de lezers van onze Nieuwsbrief dat er op dit blog
voor de Decemberperiode Inpaktips zouden verschijnen. 


Echter.
Dat was voordat ik wist 
hoe weinig Tijd ik daar nu voor zou hebben.
Omdat we hier de hele dag zo Bezig zijn.


Met Inpakken, zoals je wellicht begrijpt. 


Maar Belofte maakt Schuld en wat je zegt Moet je doen. 



Bovenstaande Pakjes en Kadolabels gingen de afgelopen dagen de deur uit.
Alle materialen zijn hier, hier en hier te vinden.
Meer inspiratie doe je bijvoorbeeld hier en hier op

De Mijterstempel is van eigen hand. Om te lezen 
Hoe je zoiets maakt, kun je terugbladeren 
naar het Zelfmaak Idee dat ik een jaar geleden 
voor 101 Woonideeën maakte. 

Als u er niet uitkomt hoor ik het wel, hè? 






12 opmerkingen:

  1. Leuk inpakken is het halve werk van kadootjes-geef-plezier! Ik heb zo veel lol met die gestreepte zakjes die je verkoopt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werk ze !! !! !!
    (en straks lekker oogsten hoor :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook 1 van dé redenen dat ik zo graag bij jou bestel, jullie pakken zo ontzettend leuk in!
    Sterkte met de Sint & Kerstdrukte!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was vandaag ook cadeautjes aan het inpakken. Een mooi ingepakt pakje is toch al een cadeautje op zich! Ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn als er weer een rustige inpakperiode aankomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n leuke tips! :) En niet te hard werken jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke inpaktips!
    Morgen ga ik bezig met sinterklaaskado's, dus het komt goed van pas!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leueueueuk! Mooie cadeautjes! Succes met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n mooi pakje wil iedereen wel! Succes met alle feestdagendrukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die derde van boven vind ik heel erg leuk. Bedankt voor de leuke ideetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen