21.11.11

Voor Roos



Als Roos vertelt over de lessen die ze leert van haar Zen-juf Karen Maezen Miller, roep ik vaak - lichtelijk afgunstig, ik beken - dat ze zich vast heel Rijk voelt met zo'n Vriend. Met zoveel Wijsheid. Iemand die vaak precies de Juiste Dingen weet te zeggen. En dat beaamt ze. Altijd en volmondig.
En dat ze het verdient, in zo'n situatie, dat mag Duidelijk zijn.

Jammer alleen, het is een vorm van Rijkdom die de gasrekening en de ongedekte kosten van kanker niet betaalt. Maar zelfs daar wist de Juf iets op te verzinnen: het Roos & Kenji Medical Fund.

Bijdragen - klein of iets groter - kan met deze knop.



en/maar ook met het plaatsen van deze button op je blog

raising roses

7 opmerkingen:

  1. Heel goeie aktie! Ik hoop dat blogland gauw vol gevende rozen staat.
    En burduurwerk by the way!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrijf er dwzivrijdag over (aandacht verspreiden ;-) )
    wat een mooie actie, voor deze lieve, dappere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er ook een rekeningnummer waar geld naar overgemaakt kan worden? Ik wil graag wat doneren, maar beschik niet over een paypal account of creditcard :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dezelfde vraag als DoorMia.
    Hartverwarmende actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @DoorMia @Suus Helaas, geen rekeningnummer. Maar een Paypalaccount is eenvoudig aan te maken en een veilige manier van betalen. (en bovendien nog erg handig voor het webwinkelen ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve twitter en facebook. Daar heb ik ook een link geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij kun je ook een regulier bankrekeningnummer koppelen aan een paypal-account.

    En wat een prachtig initiatief! Hopelijk brengt het verlichting!

    BeantwoordenVerwijderen