17.11.11

Tienduizend





Tijdens het bijwerken van de voorraadadministratie ontdekte ik van de week tot mijn Grote Verrassing dat ongemerkt de 10.000ste PomPom was gemaakt. Tien Duizend! Het was onchristelijk laat, geen tijd voor een feestje. Maar ook Zachtjes Jubelen volstond. 

Nu de hele collectie compleet is - 38 kleuren in drie verschillende maten - hebben we ze allemaal nog een keer op de foto gezet. Wordt het Kiezen misschien iets makkelijker van. 

Van Boven naar Beneden, van Links naar Rechts:
Wolk | Petrol | Zee| Helder| Holland | Lucht | Azuur

Van Boven naar Beneden, van Links naar Rechts:
Latte | Kaneel | Henna | Kraft | Duif | Mokka | Nacht

Van Boven naar Beneden, van Links naar Rechts:
Bos | Olijf | Pistache | Munt | Limoen | Lente | Sage

Van Boven naar Beneden, van Links naar Rechts:
Wimpel | Ivoor | Citroen | Boter | Perzik | Abrikoos | Honing| Vanille

Van Boven naar Beneden, van Links naar Rechts:
Koraal | Pruim | Framboos | Kus | Melk | Orchidee | Zoet | Dahlia | Zuurstok

Zie ook Pinterest en Flickr voor meer beeld.

14 opmerkingen:

  1. Sprakeloos bij het zien van al die kleurenpracht! En hopen dat er 10.000 keer een mooi bedragje is bijgeschreven op de ondernemersrekening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!!
    Ze hangen hier nog altijd te 'blinken' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, en zo'n schoon foto's. T'is gelijk dat ze vanzelf zweven, die PomPom's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch! gefeliciteerd met dit geweldige resultaat!
    ze hangen hier ook te schitteren..
    en wat zijn ze toch 10.000 keer mooier dan al die neppoms die je tegenkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze zo fijn! Als ik mijn nieuwe crea ruimtetje heb ga ik er zeker een paar bij je bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi. De blauwe serie is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, gefeliciteerd! Ze zijn ook zó gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je alsnog een taartje hebt genomen op dit heugelijke feit!
    Bijzonder mooi, zo bij elkaar op de foto.
    Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waarvan een fractie op mijn trouwdag heeft gehangen. Mooi om de combinaties bij elkaar te zien. En ik snap niet dat ik zo lang niet op je blog gekeken heb! Ik heb even flink bijgelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En er zullen er nog vele volgen!
    Ik geniet iedere dag weer van de pompompracht in de woon- en slaapkamers. Straks nog bestellen voor de babykamer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welke software gebruik je om je voorraad netjes bij te houden?

    BeantwoordenVerwijderen