18.11.11

Project Lunch

Eten is niet mijn sterkste kant. Onregelmatig eten kan ik daarentegen heel goed. Er schiet regelmatig een maaltijdje bij in en zolang ik maar hard rond blijf rennen (daarin ben ik ook zeer bekwaam) speelt honger geen rol.
Maar ik voel me graag Gezond en bedacht daarom deze week een Lunch Project. Iedere dag zo rond de middag Zitten en Eten. Een foto als bewijs.





Daar is ook geen Kunst aan, hoor ik u denken. Wel, de oplettende kijker ziet vier Lunches in een Werkweek. Er schoot er dus toch alweer één bij in. En Zitten lukte vooral goed omdat ik ondertussen die Huisjes schilderde. Een Mens kan niet meteen alles Juist doen. En in Projecten is altijd ruimte voor verbetering, toch?

18 opmerkingen:

  1. Oké, ik kom een keer bij jou lunchen, deal? Het ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja da vind ik nu ook wel! 'k Zou willen da ik wa meer discipline had om zo'n lunch te maken (ipv van rap een boke me iets tussen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo met die foto's en die gezellige accessoires die je erbij hebt gezet ;-) Goed plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig en het ziet er ontzettend smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel goed uit! Ik zou ook eens wat meer van mijnlunch kunnen maken...
    Vraagje: waar heb je die hertjes vandaan?
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal lekker uit, en wat een mooie foto's! Lief met de hertjes en huisjes enzo :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne foto's! Ik krijg opeens zin in een broodje... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mis de bagels ... ;-) je weet waar ze te vinden zijn hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mwahh als je vier keer zo'n lunch hebt, mag je er best èèn laten schieten. Kzou er zo een hapje van willen nemen :-) Ben trouwens weg van je hertjes.

    Geniet van je weekend, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. t ziet er goed uit hoor, vind t zowiezo altijd leuk als mesnen zo een week lang hun eten fotograveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. TREK!!!!! (mooie beker op de derde foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mjam, als ik dan niet beter zou weten zou ik denken dat dit van iemand is die erg goed voor zichzelf zorgt! ziet er erg aangenaam uit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bijna te zonde om op te eten, zo mooi ziet je lunch van deze week er uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar jij maakt er dan ook wel heeeeeel veel werk van. Ik kan al uitzien naar mijn boterhammetjes met kaas, maar als ik dit eten kreeg/maakte, at ik 3x per dag lunch. Wauw, plaatjes gewoon. En wat zijn de plannen voor deze week ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'n leuk idee en wat 'n mooie foto's! Eten is veel leuker als het er mooi uit ziet, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love these pics... especially the last one with the little coloured houses! Wish my lunches looked so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen