13.11.11

Count Your Blessings #10


De week bracht vele Inzichten. Prettig en minder prettige, maar alle even Goed. Er was een bloglinkje van mijn zorgzame vriendin Roos. Ik las mijn eigen woorden terug in het (concept)interview dat binnenkort gepubliceerd wordt met de foto's die een tijd terug in ons huis werden geschoten. Las het mooie verhaal van Isabel die voor Een Nieuw Avontuur de Gelukshazen maakt. Ze verstuurt ze deze keer vanuit Turkije, mailde ze, want ze is met haar gezin op reis naar de Koning van Bhutan, die Geluk stelt boven het Economisch Welvaren. En de bevestiging van mijn ontslagverzoek viel op de mat; ik heb nu definitief gekozen voor het Zelfstandig Ondernemerschap. Zonder enige twijfel overigens, al doet het mijn Jeugdzorg-hart wat zeer.

Meer zegeningen zien? Kijk bij Effie - Anki - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke - Barbara

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gelukshaasje op de foto en wat een belangrijke en 'grote' blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig haasje! Grote stap gezet lees ik: succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het filmpje van Isabel bekeken, wat mooi dat ze haar hart is gaan volgen! Ik woon zelf in Bussum en heb regelmatig bloemen in haar winkeltje gekocht. En ook bij ons prijkt zo'n gelukshaas! Ik wist dat ze op reis is gegaan met haar gezin, maar niet wat haar doel was.
    Dank je wel voor deze instant dosis geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi!
    en succes met de Dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, what a week
    (en nu ga ik Karen lezen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dappere beslissing! (met recht een nieuw avontuur)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannende beslissing, maar vast de juiste want een winkel als Een nieuw avontuur kunnen we toch niet meer missen :)

    BeantwoordenVerwijderen