26.10.11

In Afwachting


11 opmerkingen:

  1. mmmmmm, dat is heerlijke thee, van dat merk. en supertof met die quotes op de lipjes! ik hou ze altijd bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het brengt altijd een glimlach op m'n gezicht.
    En het is echt waar, rust brengt een mens heel wat goeds.
    Fijne zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zou ik vaker ter harte moeten nemen, bedankt voor dit "aha! moment" ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens fijne thee! Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohm.... misschien met wat honing voor sweet thoughts?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh, lekkere thee!
    Ik drink elke dag een kopje op mijn werk en word blij van die quotes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In afwachting van een ontspannen geest? Of gewoon van een heerlijk kopje thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook zo'n kop thee, welk merk is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, die quotes. Ik drink weinig thee, maar zoiets leuks zou me kunnen overhalen het vaker te drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Wiehetwetenwil: het is Yogi thee en is verkrijgbaar bij natuurvoedingswinkels en natuurlijke drogisterijen. Heel veel verschillende lekkere smaken!

    BeantwoordenVerwijderen